23948sdkhjf
Del siden
Annonce

FAKRO ude med nyt produktprogram for 2015

Der er tale om ikke mindre end 16 nyheder til det danske marked.

FAKRO Danmark indleder juni med en kraftig udvidelse af programmet med ovenlysvinduer til vidt forskellige tagløsninger og -materialer. Siden opstarten i Danmark i foråret 2013, har man holdt priser og program i ave for netop at få ro til at vokse på markedet.

"Vi udvider alle de rigtige steder, dér hvor kunderne har efterspurgt mere af det samme og dér hvor vi kunne se, at vi også skulle kunne tilbyde et godt produkt i den hårde konkurrence," fortæller Christian Nygaard, salgschef i FAKRO Danmark.

"Til gengæld har vi ikke noget ønske om at gøre det dyrere at købe vore produkter, tværtimod så kan vi jo netop se, at priserne på ovenlys blot er gået i én retning siden vi kom ind på markedet," pointerer han med tomlen pegende nedad.

FAKRO satser bredt og dybt og nyhederne spreder sig fra et hvidmalet vippevindue i akryllak til en ny markise over til et vindue med buet topkarm- og ramme. Man har tilmed valgt at samle produkterne i ét katalog fremfor flere og nu huser hovedbrochuren også de meget populære F og C typer indenfor løsninger til flade tage.

En nyhed man forventer sig meget af er tagvinduet WGB Danish Classic, som er et af Danmarks mest solgte vinduestyper. Der har tidligere kun været én stor udbyder af dette produkt, som anvendes i mange bygninger over hele Danmark.

"WGB Danish Classic er et eksempel på hvordan prisen ligger, når der ikke rigtig er andre der udbyder noget tilsvarende. Vi introducerer vores version til en pris der ligger 22% under konkurrenten, men samtidig har vi forbedret en række parametre," siger Christian Nygaard.

FAKRO introducerer det nye program 1. juni 2015 og det kan allerede ses på fakro.dk.

FAKRO Danmark A/S
Bredgade 45
7400 Herning
Herning Kommune
Danmark
CVR nummer: DK35031294

Kontaktperson

Jon Tougaard
Adm. direktør
+45 70252531 jon.tougaard@fakro.dk

Send til en kollega

0.046