23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Bogholder – fokus på løn

Økonomisk solid virksomhed med en velfungerende organisation Aarhus N


Sikring af beregningsgrundlaget for lønudbetalinger kombineret med en række varierede opgaver inden for løn- og personaleadministration vil være hovedindholdet i dit nye job. Dagligdagen vil bl.a. byde på følgende opgaver:

# Daglig opfølgning på timeregistreringer, herunder
- kontrol af registreringer

- verificering af timeregistreringer, fravær m.v. i samarbejde med timelønnede og byggeledere

- godkendelse og bogføring af timer

# Indberetning af sygdom/barsel og efterfølgende refusionsansøgning

# Administration af lærlingeordninger / elevrefusion

# Styring af medarbejderdokumenter (ansættelseskontrakter, certifikater m.v.)

# Diverse øvrige bogholderiopgaver, primært assistance til kreditorbogholderiet

Økonomifunktionen består af 6 medarbejdere, og du vil få en god introduktion til dine arbejdsopgaver.



Omhyggelig, effektiv og selvstændig er ord, som passer rigtig på dig. Du arbejder både hurtigt og præcist med dine opgaver, og du ved, hvordan du sikrer dig det rette informationsgrundlag inden en opgave igangsættes. Du trives rigtig godt med at have udstrakt frihed under ansvar og forstår at håndtere den særlige fortrolighed og nøjagtighed, der kræves af den lønningsansvarlige bogholder. Du har let ved at tale med andre mennesker, også når det handler om at stille krav og kommunikere deadlines. Som kollega er du den hjælpsomme og servicemindede, der gerne assisterer, når andre i teamet er pressede – og samtidig den, som evner at sige fra på en konstruktiv måde, når egne opgaver presser på.

Det er et krav, at du medbringer konkret erfaring fra en rolle som lønningsbogholder og dermed har indsigt i de oven for nævnte arbejdsopgaver. Ligesom det forventes, at du er vant til at anvende relevante IT-værktøjer inden for løn og økonomi samt offentlige indberetningssystemer. Din bopæl er inden for maksimalt 30 min. køreafstand fra Skejby.

Vi kigger med tryghed ind i fremtiden. Raunstrups næsten 300 medarbejdere udgør et utroligt stærkt fundament, og organisationen indeholder mange kompetencer og et stort engagement, så der er masser af positive udviklingsaktiviteter i gang. Du bliver med andre ord del af en dygtig og dedikeret organisation, som glæder sig til at få dig med på holdet.

Se mere om stillingen her

Ansøgning og CV mærket ”Lønningsbogholder” kan mailes Pia Andersen på pia@raunstrup.com Indledende samtalerunde afholdes medio juni 2016. Alle ansøgninger behandles naturligvis med diskretion.

Ansøgningsfrist er den 5. juni 2016

Raunstrup er en moderne og nytænkende landsdækkende byggekoncern med ca. 275 ansatte og afdelinger i Århus, Randers, Silkeborg, Vejle og Odense. Virksomheden blev grundlagt i 1967 af Ove Glerup som Raunstrup Tømrer- og Snedkerforretning i Raunstrup, syd for Løgstør. Siden da har Raunstrup konstant udviklet sig – ikke mindst gennem opkøb af andre større håndværkervirksomheder. Raunstrups stærke kompetencer indenfor bygningsservice samt total-, hoved- og fagentrepriser, har dannet grundlag for virksomhedens positive udvikling de seneste år.

Raunstrup A/S
Robert Fultons Vej 22
8200 Aarhus N
Århus Kommune
Danmark
CVR nummer: DK35522506
P nummer: 1001186571

Kontaktperson

SK
Søren Kristensen
Adm. direktør
+45 51510095 skr@raunstrup.com

Send til en kollega

0.078