FAKRO fremstår stærkere i konkurrencen
U-værdierne på FAKROs ovenlysvinduer fremstår 14,3% bedre end tidligere.
"Vi kan i 2017 se, at vores nærmeste konkurrent vælger at markedsføre egne vinduer med de traditionelle og populære ruder med en ringere U-værdi end tidligere, noget der virker ret uforståeligt, men det er jo deres valg," siger Christian Nygaard, salgschef i verdens anden største producent af ovenlysvinduer, FAKRO.
"FAKRO har derimod meget fokus på innovation og forbedringer af eksisterende produkter, så de bliver endnu bedre og bidrager positivt til energiregnskabet i bygningerne," fortsætter Christian Nygaard.
FAKRO Danmark er netop i gang med en optimering af det danske produktprogram som betyder et bredere og dybere program uden prisstigninger i 2017.
Konkurrencen indenfor ovenlys og lofttrapper - begge områder FAKRO konkurrerer intenst på - vil uden tvivl forstærkes i de kommende år til stor glæde for kunderne.