23948sdkhjf

Stor interesse for nyt partnerskabskoncept

Over 70 virksomheder har vist interesse for CBI Danmarks nye ”+Partner”-koncept, der sigter mod at skabe økonomisk bæredygtighed i hele værdikæden.
CBI Danmarks ”+Partner”-koncept er rettet mod isolatører, men skal betragtes som en værdibaseret alliance til gavn for såvel producenten (Isocell) leverandøren (CBI Danmark), kunden (isolatøren) og samfundet generelt.

CBI Danmark lancerede konceptet i slutningen af september ved en event i Middelfart, og over 70 virksomheder har allerede udtrykt interesse for projektet.

- Hos CBI Danmark garanterer vi bæredygtige totalløsninger til nybyggeri- og renoveringsprojekter, og vores partnere skal være med til at agere ambassadører for nye standarder for isoleringsløsninger. Jeg ser bæredygtighed som et uundgåeligt konkurrenceparameter i dagens Danmark, og dette partnerskab vil være med til at differentiere dem fagligt, værdimæssigt og konkurrencemæssigt, siger Henrik Clausen, bestyrelsesformand hos CBI Danmark.

Når CBI Danmark italesætter begrebet ”økonomisk bæredygtighed”, skal det ses i relation til den værdi, som virksomheden forventer, det nye partnerskabskoncept vil bringe over hele linjen. Mens såvel producenter, distributører som kunder vil opleve en høj kvalitet, er initiativet også med til at give et løft i branchen, som er til gavn for samfundet, mener administrerende direktør Per Thomsen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.677