23948sdkhjf

EBK Huse går efter den modne målgruppe

Trods svære vilkår på markedet for fritidshuse oplever EBK Huse fremgang i år. Firmaet har netop lanceret et nyt typehus, og især målgruppen 50+ viser stigende interesse.
Fra 2006 til 2009 er antallet af nybyggede sommerhuse i Danmark faldet til en fjerdel, og prognoserne viser, at den vigende tendens vil fortsætte i 2011.

Men hos EBK Huse ser man anderledes optimistisk på markedet, og i det seneste halve år har firmaet faktisk oplevet stigende efterspørgsel.

Optimismen blev for nyligt understreget hos Byggecentrum i Middelfart, hvor familieejede EBK Huse introducerede et nyudviklet fritidshus, ”Hirseholm”:

- Det er det modne publikum, som vi især har i tankerne med lanceringen af ”Hirseholm”, som vi opfatter som fremtidens fritidshus. Ægtepar på 50+ viser i øjeblikket stor interesse for vores huse. Mange ønsker en nøglefærdig løsning med fastprisgaranti, som giver tryghed. Det betyder, at vi leverer et fuldt installeret hus på en grund klar til at flytte ind i, siger salgsdirektør Dorte Keinicke.

Alle EBK’s huse er indeklima-mærkede af Dansk Indeklima Mærkning under Teknologisk Institut.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094