23948sdkhjf
Del siden

Orbit Online A/S

Hvis du er en del af en projektdrevet virksomhed, er Orbit relevant for dig!

Orbit er et digitalt værktøj, som samler processer, der omhandler fremdrift og overblik over projekter og ressourcer.

Orbit leverer standardløsninger med en endeløs liste af unikke features, der let kan tilpasses de fleste virksomheders arbejdsgange og forretningsprocesser. Alle vores kunder har forskellige, individuelle behov, og derfor er der ikke to Orbit-løsninger, der er ens.

Vi har arbejdet med nogle af de største virksomheder i byggebranchen, digitaliseret deres projektmodeller, gjort processer operationelle og strømlinet forretninger til skalérbare virksomheder.

Sådan hjælper vi vores kunder i forskellige projektfaser
Projektudvikling: Orbit CRM er bygget til at drive relationsbaseret salg. Med et unikt indblik i det historiske samarbejde med den enkelte kunde, igangværende salgsaktiviteter og pipeline-overblik får du et unikt værktøj til at drive salg effektivt og samtidig minimere administrativt arbejde.    

Udarbejdelse af tilbud: Vores CV- og referencestyringsløsning bygger på over ti års videreudvikling og optimering. Med konvertering af afsluttede projekter, en avanceret søgefunktion og implementerede eksportskabeloner kan I som virksomhed effektivisere udarbejdelsen af CV og referencer og dermed hæve kvaliteten af det samlede tilbudsmateriale.  

Projektering: Få det bedste afsæt til eksekvering af projekter med et databaseret projekteringsgrundlag. Projektskabeloner sikrer, at alle procedurer bliver overholdt, ressourceoverblikket giver dig et her-og-nu-billede af, hvornår I har kompetencer til at udføre projektet, og den historiske data fra salgsforløbet er afsæt for, at leverancer og aftaler overholdes.

Eksekvering: Et GANTT-overblik over jeres projekter vil give jer en konstant opdatering på tværs af alle projekter, og med appen på byggepladsen optimerer du kommunikationen med dine projektdeltagere. Invitér interessenter ind i dit projekt og styrk samarbejdet med leverandører og bygherrer. Med løbende risikostyring, dokumentation og integration til jeres øvrige værktøjer slipper du som projektleder for at skulle besøge mange systemer for at holde projektet opdateret.

Integrér med flere systemer og brug den data, I allerede har
Vores åbne API kan arbejde med data fra hele jeres it-landskab. Vi integrerer bl.a. med en række ERP-systemer og har udviklet en app til PowerBI og Outlook. Med integrationerne nedbryder I siloer mellem afdelingerne, så procesdata kan give værdi på flere niveauer i forretningen.

Featurelisten er lang, og vi vil selvfølgelig gerne vise jer, hvordan Orbit kan konfigureres til at matche jeres behov. Har du brug for at lære mere om Orbit, før du kontakter os, håber vi, at du kan finde svar på vores hjemmeside – orbit.online

I vores Orbit Community udveksler professionelle viden og idéer
Når flere mennesker mødes, akkumuleres og deles en bredere vifte af viden – hvilket vil komme alle til gode. Ved at afholde events og demoer skaber vi i Orbit Community et fællesskab af dedikerede professionelle, der inspirerer hinanden og deler viden, erfaringer og idéer, der vil gøre os alle bedre rustet til en digitaliseret fremtid.

Læs mere om Orbit Community 

Orbit Online A/S
Åbogade 25A
8200 Århus N
Danmark
CVR nummer: DK30800982
P nummer: 1013535872
Find os på

Kontaktpersoner

{{ contact.name }}
{{ contact.title }}
Indlæs flere

Virksomhedsportefølje

Indlæs flere

Send til en kollega

0.235