E-handel - AU i International handel og markedsføring

I alt DKK 5.500 ekskl. moms
Undervisningsregion
Danmark > Sjælland > Roskilde Kommune
Periode(r)

Retningsbestemt obligatorisk fag på International handel og markedsføring – Digital profil.

Hvordan får du en webshop på benene? Hvilken profil skal virksomhedens webshop have og hvilken teknologi er det smartest at benytte?
Du lærer at udarbejde e-handelsstrategier og business cases, nationalt og internationalt samt får redskaber til at identificere webshoppens rolle og sortiment ud fra virksomhedens overordnede strategi. Ligesom du får styr på stille forslag til lager- og logistik.

Indhold:
• E-strategi og e-handel samt integration og sammenhæng med overordnet strategi
• Analyse af behov for e-handelsløsninger
• Webshoppens rolle og sortiment
• Lager og logistik i forbindelse med e-handel
• Teknologi, funktionalitet og design i webshops
• Relevant jura, herunder handelsbetingelser og håndtering af persondata
• Projektledelse ved udvikling af e-koncepter og e-handelsløsninger
• Front og backend systemers samspil – ERP og CMS systemer, betalingsmoduler og platforme

Tidspunkt: Kl. 17.30-20.45

Undervisningsdage: Onsdage

Antal lektioner: 60

Eksamen: Mundtlig – juni 2016

Tilmeldingsfrist: 14. januar 2016. Der optages frem til studiestart, hvis holdet oprettes.

Kontakt:

EASJ Roskilde
Ena Nielsen
enni@easj.dk
Tlf.: 5076 2657

Undervisningsadresse

EASJ Roskilde, Bakkesvinget 67, 4000 Roskilde

Send til en kollega

0.254