23948sdkhjf

Er du også i tvivl?

| Medlemsnyhed | Indrykket af Koncept Marketing

Man behøver ikke en stor marketingafdeling for at have en stærk marketingfunktion.

Så simpelt kan det siges. 

En virksomhed ansætter typisk en marketingmedarbejder, når de bliver omkring 40 medarbejdere. Er du i tvivl om, hvad der vil være bedst for dig og din virksomhed? 

Faktisk har Koncept Marketing her givet otte gode grunde til, hvorfor det kan betale sig at arbejde sammen med et bureau, frem for at ansatte sin første marketingmedarbejder.

Her kan du læse om nogle af de fordele der følger med at vælge en ekstern marketingafdeling.

Én af grundene kan være, at når der er brug for mere end én medarbejder, så har et bureau de rette specialister og den rette knowhow til at fuldføre opgaven hensigtsmæssigt. 

Læs mere her.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Koncept Marketing

Sluseholmen 8A
2450 København SV
Danmark
Koncept Marketing

Send til en kollega

0.094