23948sdkhjf

Kort om Customer Service and Support

| Medlemsnyhed | Indrykket af SSI SCHÄFER A/S

Intern logistik handler om komplekse, langvarige relationer med flere personlige kontakter på hvert trin fra design af løsningen til implementering og forlængelse af levetiden på dit anlæg.

Intern logistik handler om komplekse, langvarige relationer med flere personlige kontakter på hvert trin fra design af løsningen til implementering og forlængelse ​​​​​​​af levetiden på dit anlæg. SSI SCHÄFER ved, at maksimal tilgængelighed på hele anlægget og kort responstid altid er vigtige faktorer, når det drejer sig om drift af et komplekst logistiksystem. Serviceudbydere i alle brancher mener, at det er en topprioritet at lette kundernes hverdag. Vores standardpakke for intern logistik omfatter support døgnet rundt, udkald af servicetekniker, forebyggende vedligehold og en lang række andre services. Med introduktionen af Industri 4.0 og fjerndiagnostiseringsværktøjer som SSI Augmented Support er service blevet endnu mere tilgængelig, kommunikationen mere klar, og driften af anlægget kunne genoptages hurtigere.

For SSI SCHÄFER Customer Service and Support (CSS) handler det også om at opbygge langvarige partnerskaber med kunden i fokus. Gennem de senere år har SSI SCHÄFER derfor foretaget store investeringer i udvidelsen af CCS og udviklingen i hvert enkelt land. I øjeblikket har vi flere end 1750 serviceteknikere i mere end 70 lande, der udfører cirka 60.000 supportaktiviteter årligt. SSI SCHÄFER forstår vigtigheden af service og supportanmodninger, så vi står klar til at hjælpe dig døgnet rundt og  tilpasser vores services til dine behov og krav.

Der er 3 hovedområder for materialehåndteringsbranchen og berøringspunkter, hvor CSS kan supportere kunden.

Reaktive services: Opgaven skulle være afsluttet i går

Både et højt tempo og kvalitet er vigtigt

Det er frustrerende, når teknologien svigter i dit personlige liv, men når der forekommer en driftsafbrydelse, berører det alle aspekter af virksomheden, og det er aldrig positivt. Hvis produktionslinjen skal stoppes i blot et minut, er der store forsinkelser i de efterfølgende trin af procesdesignet og muligvis mange dages forsinkelser med leverancerne til slutkunden. Det har SSI SCHÄFER en meget stor viden om, og vi er tilgængelige 24/7 for at hjælpe med enhver driftsfejl telefonisk, på kundens adresse eller ved fjernsupport ved hjælp af avancerede teknologier som fx SSI Augmented Support. Det, der betyder mest for kunden i disse situationer, er at minimere forsinkelser i forbindelse med fejlfinding, så driften af anlægget hurtigt kan genoptages. 

SSI SCHÄFER har specifikt fokus på konstant tilgængelighed af kvalificerede SSI SCHÄFER serviceteknikere – 24/7, at have en omfattende lokal tilstedeværelse og at uddanne vores serviceteknikere, så de bliver eksperter i kundens forretningsbehov. Derfor har vi flere end 1750 service- og supportmedarbejdere, der taler det lokale sprog, og som til enhver tid stiller op for at hjælpe kunderne med alle former for problemløsninger og på alle tidspunkter af døgnet. Hvis der er tale om mere komplekse problemer, tager service- og supportteamet mod opkald ved midnat eller endnu senere. Problemerne opstår altid på de forkerte tidspunkter, men fremragende kundeservice efterlader aldrig kunden med problemløsningen. Vi har altid en plan.

Forebyggende service: Vent ikke på, at usikkerheden dukker op,- tjek op på det!

Det er altid billigere at finde et muligt svagt punkt, før hele anlægget stopper.

Hvad er forebyggende service? Her er et simpelt eksempel, der kan belyse emnet.  Lad os sige, at du har en bil. Du kan køre den til service nogle få gange om året, alt efter producentens anvisninger. Bilen bliver gennemgået, alle problemer løst, og du bliver informeret om problemer, der eventuelt kan opstå i fremtiden. Du betaler værkstedsregningen og kører videre ud på landevejene. På nuværende tidspunkt er det højst usandsynligt, at bilen bryder sammen i den nærmeste fremtid.

En anden tilgang er at holde den kørende, til hele systemet bryder ned, og du er tvunget til at køre den hen på nærmeste serviceværksted. Det er næppe nødvendigt at nævne, at der er en tendens til, at det sker på de forkerte tidspunkter og steder og med kæmperegninger til følge. Bilen er heller ikke til rådighed i nogle få eller flere dage, og det ødelægger  de planer og aftaler, du allerede har.

Derfor er den første tilgang forebyggende vedligeholdelse. En kunde kommer på helt rette tid for at få løst problemet, så snart det er opstået og for at gå kontrollere tilstanden, før det kræver flere alvorlige tiltag. Selvom det ofte virker som en ekstra byrde, er det fornuftigt at se på det store billede: service udført i dag hjælper med at imødegå stress og omkostninger i fremtiden. Det er sandheden for alle brancher, da alle har en eller anden form for teknologi.

Dyrt, avanceret udstyr, komplekst IT og state-of-the-art teknologier er blot nogle få aspekter, som virksomheder med intern logistik skal håndtere dagligt. Derfor er forebyggende vedligeholdelse af vital betydning for den.

Life Cycle Management: ”Grow As You Go“ – anlægget vokser med din virksomhed

Opgradering af det nuværende system i stedet for at anskaffe et nyt.

Global reservedelsservice

Som dedikeret forretningspartner tilbyder SSI SCHÄFER kunderne en omfattende reservedelsservice, som er resultatet af et gennemtænkt layout og sekvensering af, hvordan et system fungerer, nemlig som en meget kompleks organisme med mange dele, der er forbundet med hinanden. SSI SCHÄFER har altid et lager med reservedele, der understøtter det langsigtede arbejde på kundernes udstyr og løsninger.

Retrofit services

En kunde har købt en løsning, og den har allerede været i drift i virksomheden et stykke tid. Så kommer det øjeblik, hvor løsningen bliver for lille. Det kan skyldes stigende efterspørgsel i branchen, hurtige ændringer i teknologien på markedet eller et behov for at ændre nogle af elementerne i løsningen. Som ved alle andre eksempler er CSS det rigtige team at kontakte.

En international mejerivirksomhed vendte tilbage til SSI SCHÄFER for at afgive ordre på udvidelse af det nuværende anlæg, der var bygget i starten af år 2000. Det oprindelige layout tog det mulige, fremtidige behov for en udvidelse i betragtning, som da også opstod senere på grund af konstant øget efterspørgsel og stigning i produktionen. Målet var at øge oplagringskapaciteten og driftseffektiviteten, integrere udvidelsen med de allerede implementerede systemer samtidig med, at lageret skulle fungere kontinuerligt med fuld kapacitet. Derfor blev processerne og lagerarealet optimeret samtidig med, at der blev sparet penge.

SSI SCHÄFER ved, hvor vigtigt det er for virksomhederne at have opdateret udstyr, komponenter og software. Derfor foretager vores team ikke kun kontroller og opdatering på systemerne, men supporterer også kunderne med opgradering af udstyr fremstillet af tredjeparten. Vores skræddersyede løsninger hjælper kunden med at forlænge levetiden på deres anlæg.

E-handlen er i hastig vækst, og kunderne kan udforske fjerntliggende markeder med et kæmpestort udbud. Alt det former et helt nyt miljø for virksomheder fra alle sektorer. Med kundeforventninger, der er højere end nogensinde og forældede sæsonudsving og arbejdstimer, bliver kunderne guidet til at øge den samlede driftskapacitet. Det er dog umuligt, medmindre en kunde har de grundlæggende funktioner såsom logistik og forsyningskæden på plads. Med en fremragende kundeservice kan en kunde fokusere på det større billede ved at udvikle og forfølge virksomhedens mål, mens vi leverer de løsninger, der er klar til at håndtere dem.

Læs mere om CSS her


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
SSI SCHÄFER A/S

Ved Stranden 1
9560 Hadsund
Danmark
SSI SCHÄFER A/S

Send til en kollega

0.078