23948sdkhjf
Del siden
Annonce

NYT JOB: Ekstra led til vores stærke kæde af medarbejdere

Vi oplever en meget stor efterspørgsel på vores kompetencer, og derfor har vi behov for at forlænge vores stærke kæde af medarbejdere yderligere. Denne gang med en arbejdsmiljøkonsulent til Odense.

Vi leder efter en person med solid erfaring som arbejdsmiljøkonsulent eller lignende stilling som rådgiver. Og som vil være med til at udvikle vores kunders arbejdsmiljø og miljø.
Afgørende for din succes i jobbet er dog, at du trives med rollen som konsulent og at have kundekontakt.


Bred kontaktflade og korte beslutningsveje

Du bliver en del af en professionel og meget erfaren organisation med 20 medarbejdere, hvoraf 13 er placeret på kontoret i Odense. Dine øvrige kolleger arbejder med udgangspunkt fra deres hjemmearbejdsplads i Jylland og på Sjælland. Som vores nye kollega får du arbejdsplads fra vores kontor i Odense. Du vil blive kundeansvarlig for en del af vores eksisterende kunder – primært i Syddanmark, men du kommer til at arbejde på tværs af hele organisationen.

Du kan se frem til en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du som kundeansvarlig afdækker kundernes behov, rådgiver og hjælper dem med løsninger, som udvikler deres arbejdsmiljø i relation til deres forretning. Der vil være et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger, hvor du har ansvaret for, at den rette kollega/specialist bliver involveret i løsningen af kundens specifikke opgave.
Du deler din arbejdstid mellem at besøge kunderne og opfølgende arbejde på dit kontor.

Konsulent med specialistviden inden for kemisk arbejdsmiljø
Ud over din erfaring som konsulent og viden om det generelle arbejdsmiljø, kan du have specialviden inden for ét eller flere områder. Vi oplever blandt andet en stigende efterspørgsel på det kemiske område – specielt inden for kemisk risikovurdering. Det vil herfor være relevant, hvis du har erfaring med dette område.

Vores kunder er primært beskæftiget inden for industri og håndværk. Det vil derfor være en fordel, hvis du har din erfaring inden for disse brancher.

Vi forestiller os:

  • at du har en videregående uddannelse, som er relevant for stillingen
  • at du har erfaring gennem lignende job som rådgiver
  • at du har egen bil og mulighed for at bruge den i arbejdet
  • at du er hjemmevant bruger af Office 365 og IT generelt. Har du kendskab til Business Central, er det en fordel
  • at du behersker dansk i skrift og tale
     

Stærke kommunikations- og formidlingsevner
For at kunne udfylde rollen er det vigtigt, at du er god til at formulere dig såvel mundtligt som skriftligt samt evner at skabe kontakt og kommunikere med mange forskellige personer på alle niveauer i kundens organisation. Som person er du udadvendt, initiativrig og har gennemslagskraft. Din forretningssans er stærk, og du er motiveret for at sælge Avidenz gennem din rådgivning. Desuden arbejder du målrettet og løsningsorienteret, og du har overblikket til at jonglere mellem mange forskellige opgaver og projekter samtidig.

 

Læs hele stillingsopslaget, og se hvordan du søger her.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Avidenz A/S
Magnoliavej 6
5250 Odense SV
Odense Kommune
Danmark
CVR nummer: DK28124341
P nummer: 1010835425

Kontaktperson

KML
Kristina Munch Larsen
Kommunikations- og marketingmedarbejder
kml@avidenz.dk

Send til en kollega

0.036