23948sdkhjf

Nu får kunderne svar allerede før, de ringer

| Medlemsnyhed | Indrykket af Dan-doors a-s

I 40 år har DAN-doors udviklet og produceret skræddersyede døre og porte til industrien, og hvis der er én ting, der står klart efter de 40 år, er det, at ikke to kunder har samme behov.

Hos DAN-doors får kunderne ikke bare en dør. De får den rigtige dør til deres individuelle behov, og en af virksomhedens absolutte styrker er, at der i dialogen med kunderne ligger et stort rådgivningsarbejde.

Ifølge DAN-doors' salgschef, Per pedersen, er den indledende dialog med kunderne afgørende for virksomhedens succes: "i langt de fleste tilfælde bliver kundens behov justeret, når vi begynder at snakke om, hvad døren eller porten skal bruges til. Skal den bruges i et køle- eller frostrum, hvor der er brug for at sikre stabile temperaturer, også når døren åbnes og lukkes? Er der meget trafik med truck, som kræver hurtig adgang? Er det et følsomt miljø, hvor der skal tænkes i høj sikkerhedDet er blandt andet den slags spørgsmål, vi stiller, så vi ved, at døren holder til det, den skal, og at kunden får den løsning, der passer til hans eller hendes behov. Vi giver vores kunder skræddersyet rådgivning til skræddersyede løsninger".

Nu er det digitale visitkort blev løftet med i den proces, for DAN-doors kunne i september åbne dørene til en ny hjemmeside, som er udviklet med afsæt i de spørgsmål, kunderne stiller. "Vi har hæsblæsende travlt, og vores tidligere hjemmeside var ikke fulgt med tiden, simpelt hen fordi vi ikke havde tid,"  siger salgschefen. "Nu har vi taget os tid til at gøre det ordentligt og hjælpe kunderne på vej, allerede fra deres første besøg på hjemmesiden, og vi har forsøgt at svare på mange af de spørgsmål, vi får i telefonen.

DAN-doors' hjemmeside er bygget op som meget mere end et digitalt visitkort: den er et værktøj for både medarbejdere og nye og eksisterende kunder. Produkterne er naturligvis i centrum, men netop fordi der kan være flere løsningsmodeller til samme behov, kan det være en hjælp for hjemmesidens besøgende at udforske de forskellige muligheder på en visuel og brugervenlig platform.

"Vores digitale adfærd har ændret sig meget, alene de sidste fem år", siger Per Pedersen og fortsætter: "i dag bruger vi lang tid på at undersøge markedet, før vi tager en beslutning, og vi håber selvfølgelig, at vores hjemmeside kan være til inspiration og information for kunderne i den proces", smiler han.   

Skanderborgvirksomheden er kendt for at udvikle topmoderne døre og porte, uden at give køb på de "gammeldags" værdier, som de er respekteret for i branchen, nemlig høj kvalitet, grundighed og godt håndværk. Med den nye hjemmeside er der skabt en platform, som viser, at disse værdier er en del af hele DAN-doors' DNA.

 Se DAN-doors' nye hjemmeside her


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Dan-doors a-s

Industrivej 19
8660 Skanderborg
Danmark
Dan-doors a-s

Send til en kollega

0.078