23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Pressemeddelelse: Lafuco indtager Jylland

Et ønsker om at starte afdeling i Vestdanmark er nu gået i opfyldelse

I en branche ramt af tilbagegang og usikkerhed om fremtiden oplever glasvægsentreprenøren Lafuco fremgang. Virksomheden styrker nu sin position vest for Storebælt igennem etablering af nyt salgskontor.

Lafuco har gennem de sidste 25 år været samarbejdspartner for bygherrer, arkitekter og entreprenører på nogle af landet største og mest udfordrende projekter som fx Panda-buret Kbh. Zoo, Egmont og Københavns Lufthavn.

Selvom der på den brede kam opleves nedgang indenfor branchen, er den sjællandske producent af indvendige glasvægge flyvende, og derfor styrker de nu deres forretning med etablering af et salgskontor i Jylland.

I den forbindelse byder de velkommen til den nyansatte Projektleder Kurt Enevoldsen, som tidligere har samarbejdet med Lafuco ved projekter i bl.a.  Århus.

"Allerførst synes jeg, at Lafuco leverer nogle gennemarbejdede løsninger, og så kan jeg godt lide at arbejde med produktet. Derudover har der altid været en positiv og konstruktiv dialog i vores samarbejde, og sidst men ikke mindst synes jeg, det er spændende at være med til at udbrede Lafuco i Vestdanmark", fortæller Kurt om baggrunden for at indtræde i sin nye stilling.

Et helt særligt produkt

Gennem flere projekter har Kurt stiftet bekendskab med Lafuco og de produkter, som den nye projektleder mener, er noget helt særligt.

"Det er et super produkt. Nemt at montere og lige til at gå til. Lafuco er en af de få, der leverer buede glasvægge, og i min optik betyder det 'at ingen opgave er for stor eller umuligt'. Der bliver leveret til tiden og det har stor værdi, når man gerne vil yde en god service overfor kunden", afslutter Kurt Enevoldsen.

Blå Bog

Kurt Enevoldsen er 55 år og bosiddende i Bjerringbro med sin kæreste Charlotte og deres tre børn.

Han har erfaring som tømrer igennem de sidste 30 år og har siden 2016 arbejdet som projektleder på diverse projekter hos ISS Facility Service.

Han er nu blevet ansat som Projektleder hos Lafuco med focus på udbredelsen af Lafucos services til nye egne af Danmark.

___________________________________________________________________________________________________

Kontakt os og fortæl os om din opgave – vi har garanteret løsningen, du står og mangler. Ring på telefon 43 53 40 40 eller udfyld kontaktformularen på www.lafuco.dk – så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Lafuco A/S - specialdesignede glasvægge
Baldershøj 26B, 1. sal