FAKRO godt tilfredse
FAKRO oplevede en meget stor interesse for produkter og løsninger under Building Green i Forum i sidste uge.
"Det er ikke sidste gang vi er med i Forum," fortæller Jon Tougaard, fra FAKRO Danmarks ledelse.
Interessen for messen er stigende og man kunne fra FAKROs side notere sig et voksende besøgsantal i de to dage messen kørte i Forum i København. En vurdering fra ledelsen lyder, at messearrangørerne er blevet endnu bedre til at gøre messen interessant hvilket betyder flere besøgende.
"I 2014 var det klart, at hver gang der blev holdt et foredrag, så var der bomstille i hallen med undtagelse af dér hvor foredraget blev holdt. Det så vi ikke i år hvor der praktisk talt var besøgende på vores stand fra vi kom til vi gik," siger Christian Nygaard, salgschef i FAKRO Danmark.
"Det er en interessant blanding af professionelle der dukker op på standene - typisk er det arkitekter, byggekonstruktører, investorer og andre fagfolk. Det betyder, at vi møder de folk, der kan være svære at få kontakt til ad anden vej," fortæller Christian Nygaard.
FAKRO valgte at vise produkter, der udelukkende er beregnet til tage med lave hældninger og dermed ønskede man at skille sig ud og ikke vise de sædvanlige ovenlysvinduer, som alle kender. Netop differentiering er kodeordet i disse år hvor mange produkter og løsninger ligner hinanden meget.
"Jeg ved ikke præcist hvor mange besøgende vi fik på standen på de to dage, men selvom vi ser bort fra det store antal besøgende fra nabostanden (Velux, red.), så kan vi konstatere, at det har været en succes for os og vi er godt tilfredse," afslutter Jon Tougaard.