23948sdkhjf
Del siden
Annonce

FAKRO er blevet sværere at ignorere

Salgskonsulenterne oplever i stigende grad at blive taget seriøst i marken

"Vi kan ikke ignorere jer længere!"

Det var ordene under et møde i 2016, hvor FAKROs salgskonsulent blev inviteret til et møde hos en større forhandlerkæde i Danmark.

"Det er jo både et positivt og et negativt tegn når vi inviteres til møde hos en potentiel forhandler, simpelthen fordi han er blevet tvunget af sine kunder til at mødes med FAKRO," fortæller Jon Tougaard, adm, direktør for FAKRO i Danmark.

"Det negative er jo bare, at vi arbejder i en meget konservativ branche, hvor mange stadig holder sig til én leverandør af ovenlys i stedet for at være åbne for konkurrencen og dermed nye produkter, løsninger, muligheder - og ikke mindst meget lavere priser," fortsætter Jon Tougaard.

FAKRO har været på det danske marked siden 2013 og man kan i dag købe virksomhedens produkter i mere end 400 salgssteder i landet. Der er tale om en langsigtet udvikling i den rigtige retning for både FAKRO og for kunderne og man er vant til modstand mod at prøve noget nyt.

"Jeg forstår til fulde, at mange kunder har en sund skepsis til noget nyt og relativt ukendt på byggemarkedet og vi arbejder derfor struktureret mod at skabe kendskab og troværdighed til FAKRO-brandet for på sigt at sælge ind til alt fra store projekter til privates køb af all inclusive pakker," siger Jon Tougaard og konkluderer:

"Det er en lang, spændende proces, og det er klogest at være tålmodig - den der venter på noget godt, venter ikke forgæves."

 

 

FAKRO Danmark A/S
Bredgade 45
7400 Herning
Herning Kommune
Danmark
CVR nummer: DK35031294

Kontaktperson

Jon Tougaard
Adm. direktør
+45 70252531 jon.tougaard@fakro.dk

Send til en kollega

0.047