Online markedsføring skaber synlighed om Sparringspartnerne
Non-profitforeningen Sparringspartnerne samarbejder med Grønbech om at skabe synlighed for det professionelle netværk, der giver sparring til iværksættere og SMV’er. Samarbejdet skaber synlighed for Sparringspartnernes online tilstedeværelse.
”Vi er meget glade og tilfredse med vores samarbejde med Grønbech”, fortæller Sparringspartnernes formand Niels Buchholst og tilføjer:
”De leverer en faglighed af høj kvalitet til vores nyhedsbreve, web og sociale medier, og vi kan se, at synligheden virker. Vi har en god løbende dialog, som er med til at forstærke samarbejdet.”
Digital kommunikation og online markedsføring har hjulpet Sparringspartnerne med at udbrede kendskabet til det professionelt netværk, og foreningen når i dag ud til stadig flere kommuners iværksættere og SMV’er.
”Vi vil gerne fremstå som et seriøst netværk med et godt omdømme. Med Grønbechs hjælp er vi godt på vej, da vi er blevet mere synlige i den bredere offentlighed. Jeg ser frem til et videre længerevarende samarbejde, hvor vi fortsat skaber synlighed om vores netværk,” siger Niels Buchholst.