23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Branding bygger bro ved fusioner og opkøb

Mange virksomheder inden for byggebranchen overser, at branding kan bygge bro ved fusioner og opkøb.

Byggeriets virksomheder bruger penge på nye logoer og grafisk layout, når virksomheden fusionerer, men de overser, at en brandingstrategi netop kan være det, der samler forretningsenhederne under samme værdier og identitet.

”50% af en succesfuld branding udgør forhold, som er internt i virksomheden, herunder kultur og medarbejderadfærd. Det betyder også, at virksomheder, der er fusioneret har særlig brug for at samle alle forretningsenheder gennem intern branding, ” siger Anette Christensen, Koncept Marketing. Hun har specialiseret sig i branding af byggeriets virksomheder og henviser til at ekstrem vækst, generationsskifte og fusioner/opkøb er de mest sårbare tidspunkter for en virksomheds brand.

Læs mere om, hvorfor branding er oplagt ved ekstrem vækst, fusioner og opkøb her

 

Koncept Marketing
Sluseholmen 8A
2450 København SV
Københavns Kommune
Danmark
CVR nummer: DK32958249
P nummer: 1016151390

Kontaktperson

Anette Maria Christensen
Direktør
+45 60229394 anette@konceptmarketing.dk

Send til en kollega

0.047