23948sdkhjf

ABC app til drift & service - nemmere bliver det ikke!

| Medlemsnyhed | Indrykket af ABC Pavilloner A/S

ABC Pavilloner A/S har designet og udviklet én app som giver deres kunder en bedre og mere sikker oplevelse mht. salg, leje og service.

Med den nye app kan brugerne 24/7-365 altid aflevere deres besked og få svar inden for 24 timer; dog med mulighed for ved haste sager inden for 3 timer.

App'en giver deres kunder mulighed for bl.a. reparationer, køb, service af produkter. "ydelsen" bestilles som enhver anden normal e-handel via app'en.

Brugervenlig, effektivt og besparende

Direktør for ABC Pavilloner A/S "Kjeld Facius" fortæller; med ABC app'en er hjælpen ikke længere væk end din mobiltelefon. App'en er udviklet til både IOS og Android. "Kjeld Facius" udtaler; ved udviklingen har vi haft stor fokus på at gøre app'en så brugervenlig som mulig med en overskuelig oversigt samt at den skal kunne bruges uden særlig kendskab til IT.

"Kjeld Facius" fortæller videre; app'en har fire hovedfunktioner: køb, leje, bestil montør og kontakt. Specielt er der store forventninger til bestil montør, hvor der registreres service eller skadesregistering.

Er der fx problemer med en dør, registreres problemet af brugeren i app'en. Brugeren kan stå i modulet og tage et foto, skrive en tekst samt fortælle hvor meget det haster, herefter sendes rekvisitionen til os via app'en. Vi modtager en mail og vi kan herefter behandle sagen. Det betyder, at vores montører inden for de forskellige faggrupper altid ved, hvad det er de kommer ud til. Derved undgås misforståelser slutter "Kjeld Facius" af.

En app med fremtid

Der er mange fremtidsmuligheder i app'en og der tænkes allerede i videreudvikling, ud fra den feedback og sparring der kommer fra app'ens brugere. Samarbejdet vil betyde en løbnde udvikling af platformen til glæde for begge parter. 


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
ABC Pavilloner A/S

Fundervej 44
7442 Engesvang
Danmark
ABC Pavilloner A/S

Send til en kollega

0.186