Hvor hurtigt skal bygherren reklamere over mangler påvist efter aflevering?
Læs Bech-Bruuns nye artikel om reklamationsfrister og mangelhåndtering jf. AB 18 - og hør mere på Nohrcons kurser i entrepriseret i den kommende tid! Kurserne kan også tages som en del af Certificering i entrepriseret.
Tvister i byggeriet opstår ikke kun under udførelsen. Visse mangler viser sig først efter ibrugtagning, og her spiller reklamationsreglerne i AB 18 en væsentlig rolle.
For hvornår er en reklamation rettidig? Praksis viser, at grænsen ofte overrasker, skriver Jens Hjortskov og Cecilie Bylov fra Bech-Bruun advokatpartnerselskab i en ny artikel:
Hvor hurtigt skal bygherren reklamere over mangler påvist efter aflevering?
OBS. Du kan høre meget mere om mangelhåndtering på flere af Nohrcons kurser i entrepriseret i den kommende tid, hvor Jens og Cecilies kompetente kollega, Benjamin Eeg Bækbøl Hansson, står klar til at guide dig igennem AB-vilkårenes kringelkroge 👇
🌟 ENTREPRISEKONTRAKTER I PRAKSIS 🌟
🗓️ 25. november, København
🌟 AB 18 FOR IKKE-JURISTER – INTENSIV ENTREPRISERET 🌟
🗓️ 16. - 17. december, Roskilde
OBS: Kurserne kan også tages som en del af Nohrcons 👇
🌟 CERTIFICERING I ENTREPRISERET AB 18 OG ABR 18 🌟
– for Entreprenør & Underleverandør
PS. der er 'Tilmeld 3, betal for 2'-rabat - indtil 4 uger før ⏳
Se alle Nohrcons:
Kurser om Kunstig intelligens (AI)