Sådan undgår du forgæves kørsel, uoverskuelig prisjagt og tomme hylder: KlarPris gør arbejdet nemt
Vil du slippe for besværet med prisjagt, tomme hylder og unødige køreture? Med den digitale indkøbsplatform KlarPris kan VVS’ere og elektrikere samle hele indkøbet ét sted – hurtigt, nemt og gennemsigtigt. Læs, hvordan du kan spare tid på logistik og få mere tid til det, der virkelig skaber værdi.
Effektivt indkøb starter med det rette værktøj. Med et indkøbssystem som KlarPris får du et digitalt værktøj, der gør dit materialeindkøb nemt, hurtigt og gennemskueligt.
For mange VVS’er og elektrikere er materialeindkøb en tidskrævende proces. Det kan være en udfordring at holde styr på priser, leverandører, lagerstatus, levering og samtidig sikre at de rigtige materialer er på hylden, når arbejdet skal udføres.
Med den digitale platform KlarPris bliver indkøbet markant enklere. Løsningen samler grossister og leverandører ét sted og gør det muligt at sammenligne priser og bestille materialer hurtigt på farten fra mobilen eller på kontoret fra computeren.
Fra indkøb til montering, uden spildtid
Når opgaver skal klares, er det sjældent, at der er tid til at:
- Tjekke diverse webshops eller køre til flere grossister for at finde de bedste priser
- Lede rundt efter de rette materialer i butikken
- Køre forgæves efter materialer, der ikke er på lager
For mange virksomheder kan disse forsinkelser skabe en frustration, både for dem selv og deres kunder. Derfor er der brug for en løsning, der gør indkøbet mere enkelt, hurtigt og effektivt og det er netop her, KlarPris gør en forskel.
KlarPris er en digital løsning til den moderne VVS’er og elektriker
Med mobilen som værktøj giver KlarPris-appen dig fuldt overblik over materialer og priser, hvor du nemt og hurtigt kan bestille direkte fra appen. Når bestillingen er klar hos leverandøren, kan materialerne enten afhentes eller leveres direkte til arbejdsstedet. Resultatet er et mere effektivt indkøb, mindre tid brugt på logistik og mere tid til at løse de opgaver, der skaber værdi.
Tid til det, der skaber værdi
Når indkøbet effektiviseres, frigøres værdifuld tid og ressourcer, som kan bruges på det, der skaber værdi for både virksomheden og kunderne. Med KlarPris får du et effektivt og digitalt værktøj, der samler hele processen fra materialebestilling til levering.
Læs mere om KlarPris og book en demo af systemet på www.klarpris.dk