23948sdkhjf
Del siden
Annonce

En projektweb fra Byggeprojekt giver ro og overblik

Projektering og udførelse af renoverings- og byggeprojekter stiller store krav til datahåndtering for, at der ikke sker kostbare fejl.

En professionel projektweb holder styr på informationsudveksling og versioneringer, så I kan bruge energien på mere værdiskabende aktiviteter.

En god projektweb skal både være let at anvende og hurtig at tilpasse til jeres specifikke behov. Det er derfor Byggeprojekt igennem flere år har udviklet deres projektweb-løsning i tæt dialog med kunderne og på baggrund af deres udtalte behov.

Resultatet er en teknisk løsning, som er intuitiv og enkel uden at være simpel eller mangelfuld. En projektweb, som kan skaleres fra små opgaver til store projekter uden at gå på kompromis med kvaliteten i nogen af tilfældene.

Stor genbrugsværdi med faste skabeloner

I Byggeprojekts projektweb kan I selv lave jeres egne ’templates’, som I kan gemme og genbruge. Det giver jeres medarbejder et genkendeligt projektstyrings-univers, som er skræddersyet til jeres behov og rutiner.

Desuden får jeres samarbejdspartnere også glæde af, at der er en kontinuitet i den måde, jeres datahåndtering foregår på fra projekt til projekt.

Risikable gratis løsninger

For mindre projekter kan det måske virke tillokkende at bruge en gratis cloud-løsning til at lave et virtuelt rum, hvor I kan udveksle informationer, men det er en risikabel løsning af flere årsager. Det er umuligt at lave gennemskuelig struktur på de nyeste versioneringer af tegninger, og der er ingen indbygget logbog over, hvem der sidst har foretaget ændringer eller tilføjelser.

Derudover er det ofte ikke muligt at lave forskellige niveauer af brugeradgang, som kan skræddersys til sagens behov. Og sidst, men ikke mindst, så bygger gratis løsninger som regel på personlige brugerkonti, hvilket skaber uklarhed om data-ejerskab og gør evt. senere overdragelse besværlig.

Undgå at drukne i mails

Et andet alternativ for mindre projekter er at sætte en administrativ medarbejder til at håndtere al dataudveksling via e-mail. Det er både dyrt, tungt og indebærer også en risiko for, at der sker alvorlige fejl omkring korrekte versioneringer.

Desuden er det ofte lidt af et organisatorisk mareridt for alle involverede parter at skulle holde styr på de mange mails, der flyver frem og tilbage – eller som sidder fast i cyberspace, når bredbåndsforbindelsen svigter.

Passer til alle entreprisestørrelser

En professionel projektweb fra Byggeprojekt er den ideelle løsning, uanset om I projekterer eller udfører. Værktøjet kan skaleres til alle entreprisetyper og -størrelser og giver jer derfor stor fleksibilitet fremadrettet uanset udviklingen.

Samtidig giver logbogsfunktionen jer en overskuelig historik for hele projektets udvikling og et datagrundlag for den senere mangelgennemgang og idriftsættelse af ejendommen.

 

Har I fået lyst til at høre mere om professionel projektweb fra Byggeprojekt.dk, så kontakt os allerede i dag.

 

Byggeprojekt.dk - Nem og sikker dokumenthåndtering

Byggeprojekt.dk tilbyder en professionel internetbaseret projektweb til udveksling af byggeinformationer og dokumentation lige fra projekteringsforløb til aflevering. Løsningen er skræddersyet til byggeriets meget forskellige behov og samler alle vigtige informationer ét sted. Dermed sikres hurtig og nem adgang til alle tegninger og øvrige projektdokumenter på tværs af faggrupper.

Byggeprojekt.dk’s projektweb-løsning anvendes af både private og offentlige bygherrer, entreprenører, arkitektfirmaer og rådgivere til alt fra totalentrepriser til fagentrepriser.

Læs mere på http://byggeprojekt.dk/

Byggeprojekt.dk
Center Boulevard 5
2300 København S
Københavns Kommune
Danmark
CVR nummer: DK36913053

Kontaktperson

B-D
Byggeprojekt.dk - Danmark
support@byggeprojekt.dk

Send til en kollega

0.109