Kunden i centrum

I alt DKK 1.000 ekskl. moms
Undervisningsregion
Danmark > Hovedstaden > Glostrup Kommune
Periode(r)
31. oktober 2017

31. oktober 2017

Opbygning af et struktureret og målrettet arbejde med ens nuværende og kommende kunder.

Der arbejdes med segmentering og prioritering af kunder og opgaver, samt kommunikationen med kunderne. Dette er et praktisk orienteret kursus, hvorefter deltagerne vil kunne skabe bedre relationer til deres kunder og være mere effektive i prioritering af kunder.

Hvem bør deltage?
Alle som har en direkte kontakt til virksomhedens kunder.

Kursusindhold
Deltagerne opnår værktøjs- og færdighedsmæssig indsigt i kundehåndtering, segmentering, prioritering, kommunikation, kontaktskabende adfærd, spørgemetodik, og bliver trænet inden for følgende hovedområder:
» Hvordan arbejder jeg effektivt og struktureret med mine kunder?
» Hvilke kunder nuværende og nye er vigtigst for virksomheden?
» Hvordan kommunikerer jeg mest effektivt med mine kunder? 

Form
På kurset veksles der mellem korte oplæg, diskussion og praktisk træning. Gruppeopgaver løses med udgangspunkt i deltagernes egne erfaringer. Trin-for-trin træning, rollespil, cases og efterfølgende diskussioner sætter fokus på deltagernes arbejde med kunderne.

Undervisningsadresse

TEKNIQ Installatørernes Organisation
Paul Bergsøes Vej 6
2600 Glostrup

Send til en kollega

0.245