23948sdkhjf

Hjælp din medarbejder til at håndtere konflikter med kunder

Undervisningsregion
Danmark > Alle regioner
Periode(r)
7. juni 2019

7. juni 2019

På dette webinar får du inspiration og værktøjer til, hvordan du som leder eller HR ansvarlig kan hjælpe dine medarbejdere til at takle konfliktfyldte sammenstød med kunder.

For din medarbejder kan det være meget voldsomt at have en konflikt med en kunde.

I langt de fleste tilfælde foregår dialogen mellem en ansat og en kunde i en god, imødekommende og respektfuld tone, men indimellem sker det, at dialogen udvikler sig til en konflikt. Kunden kan blive vred og føle sig uretfærdigt behandlet, hvilket kan komme til udtryk i en meget voldsom adfærd, som kan være svær at takle. 

På dette webinar får du inspiration og værktøjer til, hvordan du som leder eller HR ansvarlig kan hjælpe dine medarbejdere til at takle konfliktfyldte sammenstød med kunder. Du vil også få inspiration til, hvordan du kan forebygge konflikter, hvordan du kan hjælpe medarbejderen i den konkrete situation samt hvad du skal være opmærksom på efter konflikten.

På webinaret sætter vi fokus på:

  • Hvordan du hjælper medarbejderen til at takle den svære situation
  • Hvordan jeres virksomhed kan forebygge konflikter med kunder
  • Hvad medarbejderen gør i den konkrete situation
  • Hvad du skal være opmærksom på at gøre efter konflikten


Målgruppe
Webinaret henvender sig dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have værktøjer og inspiration til at hjælpe medarbejderne med at håndtere konflikter med kunder.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.

Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret et par dage før det afholdes.

Undervisningsadresse

Hos dig selv (webinar)



Kontaktinformation
Dansk Erhverv
Børsen, Slotsholmsgade 1-3
1217 København K
Danmark

Jeanette Gernsøe
Telefon: +45 3374 6425
Fax: +45 33746080


Se hjemmeside
Se flere kurser
Se hele profilen

Send til en kollega

0.364