23948sdkhjf

Samtalestyring i kundekontaktfunktioner

Sælges
Stand
Ny
Undervisningsregion
Danmark
Periode(r)
8. september 2020

9. september 2020
Samtalestyring i kundekontaktfunktioner Skolefagkode: 47250
Varighed: 2,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 252,00 kr.
Pris for ledige: 1193,50 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis du har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse i henhold til positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 1193,50 kr.

Målgruppe
Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.

Formål:
Efter uddannelsen kan deltageren udføre en bevidst styring af indgående og udgående samtaler og anvende korrekte teknikker i telefonsamtalen med kunden, også i stressede situationer og ved ydre påvirkninger.

Indhold:
Deltageren kan i kundekontaktfunktionen udføre en bevidst styring af indgående og udgående samtaler og anvende korrekte teknikker i telefonsamtalen med kunden, også i stressede situationer og ved ydre påvirkninger. Samtidig bliver deltageren bevidst om samtalens inddeling i faser og kan identificere elementerne i samtalen samt udvælge og anvende de relevante kommunikationsværktøjer korrekt.  

Undervisningsadresse

Learnmark Horsens - AMU, Vejlevej 150, 8700 Horsens Horsens



Kontaktinformation
Learnmark Horsens
Learnmark Efteruddannelse
Vejlevej 150
8700 Horsens
Danmark

Kursusadministration Learnmark Efteruddannelse
Telefon: +45 88163600
Fax: +45 88163601


Se hjemmeside
Se flere kurser
Se hele profilen

Send til en kollega

0.234