23948sdkhjf

Sådan hjælper du bedst dine kunder gennem en flytning

Der kan være et utal af grunde til, at man skal flytte. Måske er man flyttet til storbyen for at studere, måske har man fundet drømmehuset eller måske er det bare tid til at flytte sammen med kæresten. Disse grunde er nok meget normale grunde, men der kan sagtens være flere grunde, og det er ikke altid at en flytning er en hyggelig, og idyllisk stund, sammen med familie og venner. Nogle gange skal det også bare overstås, så man kan komme i gang med sit nye liv, på sin nye adresse. Sådan er der nok mange danskere, der har det med deres flytning, og hvis du arbejder som eksempelvis flyttemand, så er det dit job, at hjælpe dem med at komme smertefrit gennem deres flytning. Her kommer tre gode tips til, hvordan du hjælper dine kunder sikkert gennem en flytning.

Dette indhold er sponsoreret

Få styr på logistikken

Når du skal flytte, er der en overhængende sandsynlighed for, at du skal flytte mange store ting fra ét sted, til et andet. Det er hele essensens i at flytte, og som flyttemand er du hyret, fordi kunden ikke selv har mulighed for at flytte disse ting. De forventer derfor, at du kommer med en stor flyttebil, der kan flytte alle tingene på én gang - men hvad gør du, hvis din flyttebil bryder sammen? Lej en varevogn fra biludledjningsplatformen Oscar, hvis du vil være på den helt sikre side. Det kan også være, at din flyttebil er på værksted, men uanset hvad der gør den ukampdygtig, kan du leje en varevogn fra Oscar lokalt i hele Danmark, og endda også med lift. På den måde sikrer du, at dine kunder ikke står med en flad fornemmelse, når du kommer uden stor flyttebil.

Få sat rammen

Kommunikation er en dyd, og det kan forhindre mange konflikter med dine kunder. Hvis du på forhånd har kommunikeret godt med dem, så er kunderne også mere tilbøjelige til at acceptere forsinkelser og andre udfordringer. Vær derfor ærlige med kunderne, og lov ikke ting, som du ikke kan holde. Vær åben overfor de udfordringer i står med, for måske kan kunden være behjælpelig med et løsningsforslag, og uanset hvad så er det rart for kunden, at være opdateret på, hvad der foregår. 

Vær realistisk

Dette sidste punkt hænger lidt sammen med det forrige, men handler om at man skal være realistisk i sin planlægning. Hvis du fortæller kunden, at I kan flytte hele deres inventar til deres nye adresse med ét læs til en bestemt pris, er de sikkert rigtigt glade, og bliver derfor også slemt skuffede, hvis I ikke kan. Derfor kan det være en fordel, at sige, at det er det, I sigter efter, men at kunden skal forvente, at det godt kan tage 2-3 læs, og at prisen også vil være derefter. 

Send til en kollega

0.063