23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 100-241247
Offentliggjort
25.05.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
23.06.2020 Kl. 12:00

Addresse
https://permalink.mercell.com/130461725.aspx

Udbyder

Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

Opdateringer

Rettelse
(02.06.2020)



Yderligere oplysninger
Manglende bilag uploadet. Bilag 2A, 2B og 2C.

Rettelse
(11.06.2020)

II.1.4
I stedet for:
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på vinduespolering i Københavns kommune, på bygninger som ligger under Beskæftigelsesforvaltningen, Kultur og Fritidsforvaltningen, Socialforvaltningen, Sundhed og Omsorgsforvaltningen, Teknik og Miljøforvaltningen og Økonomiforvaltningen. Aftalen opdeles i 3. distrikter, som er nærmere beskrevet forneden i udbudsbetingelserne samt i tilbudslisten bilag B. For hvert distrikt er der udvalgt et udsnit af ejendomme, som anses for repræsentative. Tilbudsgiver skal afgive tilbud på denne bygningsmasse på baggrund af bilag B. De tilbudte priser vil udgøre beregningsgrundlaget for den resterende bygningsmasse for hvert distrikt, som beskrevet under pkt. 13 tildeling af kontrakt i dette dokument. De resterende bygninger tælles op og regnes ud inden kontraktstart.
Læses:
OBS nye udbudsbetingelser:
- Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på vinduespolering i Københavns kommune, på bygninger som ligger under Beskæftigelsesforvaltningen, Kultur og Fritidsforvaltningen, Socialforvaltningen, Sundhed og Omsorgsforvaltningen, Teknik og Miljøforvaltningen og Økonomiforvaltningen. Aftalen opdeles i 3. distrikter, som er nærmere beskrevet forneden i udbudsbetingelserne samt i tilbudslisten bilag B. For hvert distrikt er der udvalgt et udsnit af ejendomme, som anses for repræsentative. Tilbudsgiver skal afgive tilbud på denne bygningsmasse på baggrund af bilag B. De tilbudte priser vil udgøre beregningsgrundlaget for den resterende bygningsmasse for hvert distrikt, som beskrevet under pkt. 13 tildeling af kontrakt i dette dokument. De resterende bygninger tælles op og regnes ud inden kontraktstart.

Rettelse
(24.06.2020)

II.1.4
I stedet for:
OBS nye udbudsbetingelser- Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på vinduespolering i Københavns kommune, på bygninger som ligger under Beskæftigelsesforvaltningen, Kultur og Fritidsforvaltningen, Socialforvaltningen, Sundhed og Omsorgsforvaltningen, Teknik og Miljøforvaltningen og Økonomiforvaltningen. Aftalen opdeles i 3. distrikter, som er nærmere beskrevet forneden i udbudsbetingelserne samt i tilbudslisten bilag B. For hvert distrikt er der udvalgt et udsnit af ejendomme, som anses for repræsentative. Tilbudsgiver skal afgive tilbud på denne bygningsmasse på baggrund af bilag B. De tilbudte priser vil udgøre beregningsgrundlaget for den resterende bygningsmasse for hvert distrikt, som beskrevet under pkt. 13 tildeling af kontrakt i dette dokument. De resterende bygninger tælles op og regnes ud inden kontraktstart.
Læses:
Nye udbudsbetingelser grundet fejl i ESPD samt forlænget tilbudsfrist.
OBS nye udbudsbetingelser- Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på vinduespolering i Københavns kommune, på bygninger som ligger under Beskæftigelsesforvaltningen, Kultur og Fritidsforvaltningen, Socialforvaltningen, Sundhed og Omsorgsforvaltningen, Teknik og Miljøforvaltningen og Økonomiforvaltningen. Aftalen opdeles i 3. distrikter, som er nærmere beskrevet forneden i udbudsbetingelserne samt i tilbudslisten bilag B. For hvert distrikt er der udvalgt et udsnit af ejendomme, som anses for repræsentative. Tilbudsgiver skal afgive tilbud på denne bygningsmasse på baggrund af bilag B. De tilbudte priser vil udgøre beregningsgrundlaget for den resterende bygningsmasse for hvert distrikt, som beskrevet under pkt. 13 tildeling af kontrakt i dette dokument. De resterende bygninger tælles op og regnes ud inden kontraktstart.

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 23-06-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 26-06-2020
Time: 12:00

IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 23-06-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 26-06-2020
Time: 12:00

Vinduespolering i Københavns Kommune


Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
CVR-nummer: 64942212
By: København NV
NUTS-kode: DK
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Amin Massigeh
E-mail: ic7f@kk.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.kk.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/130461725.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/130461725.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af vinduespolering i Københavns Kommune

 

Sagsnr.: 2020-0117389
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90911300
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på vinduespolering i Københavns kommune, på bygninger som ligger under Beskæftigelsesforvaltningen, Kultur og Fritidsforvaltningen, Socialforvaltningen, Sundhed og Omsorgsforvaltningen, Teknik og Miljøforvaltningen og Økonomiforvaltningen. Aftalen opdeles i 3. distrikter, som er nærmere beskrevet forneden i udbudsbetingelserne samt i tilbudslisten bilag B. For hvert distrikt er der udvalgt et udsnit af ejendomme, som anses for repræsentative. Tilbudsgiver skal afgive tilbud på denne bygningsmasse på baggrund af bilag B. De tilbudte priser vil udgøre beregningsgrundlaget for den resterende bygningsmasse for hvert distrikt, som beskrevet under pkt. 13 tildeling af kontrakt i dette dokument. De resterende bygninger tælles op og regnes ud inden kontraktstart.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 22 500 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Distrikt 1

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90911300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

 

København

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Denne delaftale omhandler distrikt 2, som omfatter postnumrene:

Postnummer 1067-1920 - 2100-2200.

Samlet 150 adresser.

Det er nærmere specificerede i bilag 2a.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Distrikt 2

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90911300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Denne delaftale omhandler distrikt 2, som omfatter postnumrene:

Postnummer 2400 - 2700 - 2701 - 2720.

Samlet adresser 84 adresser

Det er nærmere specificerede i bilag 2b.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Distrikt 3

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90911300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

 

København

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Denne delaftale omhandler distrikt 2, som omfatter postnumrene:

Postnummer 2300 - 2450 - 2500.

Samlet er der 147 adresser.

Det er nærmere specificerede i bilag 2c.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

- Omsætning (specifik).

- Soliditetsgrad.

- Erhvervsansvarsforsikring.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 10 000 000 DKK.

Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning på vinduespolering (specifik omsætning), i de 3 seneste disponible regnskabsår, eller i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 5 000 000 DKK (ekskl. moms).

Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på mindst 15 % i det seneste disponible regnskabsår.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

- Referencer

- Antal medarbejdere.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

- Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 3 referencer på 3 år, fra ligene opgaver, med en minimumsomsætning på 200 000 Dkk. for hver reference.

- Tilbudsgiver skal i gennemsnit i de seneste 3 år som minimum have 8 beskæftigede og 1 ledende medarbejdere.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Kontrakten indeholder en arbejdsklausul. Der er vedlagt et CSR-bilag.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 23/06/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 23/06/2020
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/05/2020

Send til en kollega

0.078