23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 124-304018
Offentliggjort
30.06.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
14.08.2020 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=273597&B=SLAGELSE

Udbyder

Slagelse Kommune

Vintertjeneste - lastbiler


Slagelse Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Slagelse Kommune
CVR-nummer: 29188505
Postadresse: Rådhuspladsen 11
By: Slagelse
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4200
Land: Danmark
Kontaktperson: Johanne Lam Rasmussen
E-mail: johra@slagelse.dk
Telefon: +45 58573011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=273597&B=SLAGELSE
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=273597&B=SLAGELSE
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af vintertjeneste - lastbiler

 

Sagsnr.: 091920
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000 Snerydning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse I og klasse II veje. Udbuddet af 15 delaftaler.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 15 510 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000 Isrydning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 1 udbydes:

Rute 010_0_I og 010_1_I

Én lastbil til snerydning og glatføre-bekæmpelse (kolonne 1)

Delaftalen omfatter opgaven udførsel på klasse-I vej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

For klasse I-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for klasse I-veje løber 15. oktober-15. april.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 15. oktober 2020- 15.april 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 2 udbydes:

Rute 010_2_I: Én lastbil til snerydning (danner kolonne 1 med saltbilen/lastbil for delaftale 1).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 310 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse I-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for klasse I-veje løber 15. oktober-15. april.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 15. oktober 2020- 15.april 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 3 udbydes:

Rute 010_3_I: Én lastbil til snerydning (kolonne 2)

Samt

Rute 010_4_I: Én lastbil til snerydning (kolonne 2).

Delaftalen omfatter opgaven udførsel på klasse-I vej.

Indkomne tilbud på ruterne vurderes samlet under tilbudsevalueringen og delaftalen tildeles de 2 tilbud med laveste pris.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 620 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse I-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for klasse I-veje løber 15. oktober-15. april.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 15. oktober 2020- 15.april 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 4 udbydes:

Rute 020_0_I og 020_1_I: Én lastbil til snerydning og glatføre-bekæmpelse (kolonne 1).

Delaftalen omfatter opgaven udførsel på klasse-I vej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse I-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for klasse I-veje løber 15. oktober-15. april.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 15. oktober 2020- 15.april 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 5 udbydes:

Rute 020_2_I: Én lastbil til snerydning (danner kolonne 1 med saltbilen/lastbilen til delaftale 4)

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 310 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse I-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for klasse I-veje løber 15. oktober-15. april.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 15. oktober 2020- 15.april 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 6 udbydes:

Rute 020_3_I: Én lastbil til snerydning (kolonne 2)

Samt

Rute 020_4_I: Én lastbil til snerydning (kolonne 2).

Delaftalen omfatter opgaven udførsel på klasse-I vej.

Indkomne tilbud på de 2 ruter vurderes samlet under tilbudsevalueringen og delaftalen tildeles de 2 tilbud med laveste pris.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 620 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse I-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for klasse-I veje løber 15. oktober-15. april.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 15. oktober 2020- 15.april 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 7 udbydes:

Rute 030_0_I og 030_1_I: Én lastbil til snerydning og glatføre-bekæmpelse (kolonne 1)

Delaftalen omfatter opgaveudførsel på klasse-I vej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse I-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for klasse I-veje løber 15. oktober-15. april.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 15. oktober 2020- 15.april 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 8 udbydes:

Rute 030_2_I: Én lastbil til snerydning (danner kolonne 1 med saltbilen/lastbilen for delaftale 7).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 310 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse I-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024

Beredskabsperioden for klasse I-veje løber 15. oktober-15. april.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 15. oktober 2020- 15.april 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 9 udbydes:

- Rute 030_3_I: Én lastbil til snerydning (kolonne 2)

- Rute 030_4_I: Én lastbil til snerydning (kolonne 2).

Delaftalen omfatter opgaven udførsel på klasse-I vej.

Indkomne tilbud på de 2 ruter vurderes samlet under tilbudsevalueringen og delaftalen tildeles de 2 tilbud med laveste pris.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 620 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse I-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for type-I veje løber 15. oktober-15. april.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 15. oktober 2020- 15.april 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 10 udbydes:

Rute 113_0_II og 113_1_II: Én lastbil til snerydning og glatførebekæmpelse.

Delaftalen omfatter opgaveudførsel på klasse II-veje.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 320 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse II-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for klasse II-veje løber 1. november – 31. marts.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 1. november 2020- 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
//txtmark end-->
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 11 udbydes:

Rute 114_0_II og 114_1_II: Én lastbil til snerydning og glatførebekæmpelse.

Delaftalen omfatter opgaven udførsel på klasse II-veje.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 320 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse II-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for klasse II-veje løber 1. november – 31. marts.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 1. november 2020- 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 12 udbydes:

Rute 115_0_II og 115_1_II: Én lastbil til snerydning og glatførebekæmpelse.

Delaftalen omfatter opgaven udførsel på klasse-II vej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 320 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse II-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024

Beredskabsperioden for klasse II-veje løber 1. november – 31. marts.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 1. november 2020- 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 13 udbydes:

Rute 116_0_II og 116_1_II: Én lastbil til snerydning og glatførebekæmpelse.

Delaftalen omfatter opgaven udførsel på klasse-II vej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 320 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse II-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024

Beredskabsperioden for klasse II-veje løber 1. november – 31. marts.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 1. november 2020- 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 14 udbydes:

Rute 211_0_II og 211_1_II: Én lastbil til snerydning og glatførebekæmpelse.

Delaftalen omfatter opgaven udførsel på klasse-II vej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 320 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse II-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for klasse II-veje løber 1. november – 31. marts.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 1. november 2020- 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af vintertjeneste på nærmere definerede ruter på hhv. klasse-I og klasse-II veje. Udbuddet består af i alt 15 delaftaler.

Under delaftale 15 udbydes:

Rute 311_0_II og 311_1_II: Én lastbil til snerydning og glatførebekæmpelse.

Delaftalen omfatter opgaven udførsel på klasse-II vej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 320 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Se under "oplysninger om optioner" straks nedenfor.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Klasse II-veje:

Udbuddets delaftaler indeholder følgende 2 optioner:

- Option 1: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2022/2023

- Option 2: Aftaleforlængelse med beredskabsperioden for 2023/2024.

Beredskabsperioden for klasse II-veje løber 1. november – 31. marts.

Den maksimale aftalelængde for delaftalen er derfor: 1. november 2020- 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Ingen krav hertil

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal angive følgende oplysninger samt opfylde dertilhørende krav vedrørende økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:

- Dækningssum pr. år for erhvervsforsikring eller erhvervs- og produktansvarsforsikring.

Oplysninger vedr. økonomisk og finansiel formåen skal angives i tilbudsgivers ESPD, del IV, afsnit B.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Minimumskrav: Tilbudsgiver skal være dækket af enten en erhvervsansvarsforsikring eller en samlet erhvervs- og produktansvarsforsikring. Dækningssummen skal minimum være DKK 10 000 000 DKK pr. forsikringsår og dække både person og tingsskade som måtte opstå i forbindelse med opgavens udførsel.

Ordregiver afviser tilbud som ukonditionsmæssig, hvis tilbudsgiver ikke opfylder minimumskravet. Dækningssummen skal angives i ESPD'et under del IV, afsnit B: Økonomisk og finansiel formåen; "erhvervsansvarsforsikring", dokumentation for opfyldelse skal ske på ordregivers anmodning herom.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal angive følgende oplysninger og opfylder de dertilhørende egnethedskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:

Tilbudsgiver skal angive oplysninger om det materiel, som tilbudsgiver tilbyder til opgavens udførsel i overensstemmelse med kravsspecifikationen (bilag 2) og materiellisten (bilag 4).

Ved afgivelse af tilbud på klasse I-rute og klasse II-ruter:

- Angives som minimum hvilke(t) køretøj, der bydes ind med (mærke, type, årgang) og registreringsnummer for hvert køretøj, der bydes ind med pr. rute.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Minimumskrav for afgivelse af tilbud på klasse I-rute og klasse II-ruter:

- Angives som minimum hvilke(t) køretøj, der bydes ind med (mærke, type, årgang) og registreringsnummer for hvert køretøj, der bydes ind med pr. rute.

Ordregiver afviser tilbud som ukonditionsmæssigt, hvis ikke tilbudsgiver opfylder minimumskravet. Oplysninger om tilbudte køretøj/køretøjer skal angives i ESPD'et under del IV, afsnit C: Teknisk og faglig formåen; "Værktøj, materiel og teknisk udstyr", dokumentation for opfyldelse skal ske på ordregivers anmodning herom.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Vedhæftet som dokument

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 18
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/08/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 14/08/2020
Tidspunkt: 12:01
Sted:

 

Slagelse Rådhus

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Åbningen sker for lukkede døre. Kun ordregivers autoriserede medarbejdere vil overvære åbningen.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

Genudbud vil ske i forlængelse af nærværende aftaleophør for nærværende udbud.

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Der udbydes en rammeaftale under hver delaftale.

Den angivne værdi for hver delaftale udgør aftalens økonomiske ramme.

Hver rammeaftale tildeles til én tilbudsgiver/lastbil under hhv. delaftale 1,2,4,5,7,8,10,11,12,13,14 og 15.

Under delaftale 3, 6 og 9 tildeles rammeaftalen for de respektive delaftaler til de 2 tilbud med laveste pris. For delaftale 3, 6 og 9 kan en tilbudsgiver byde med 1-2 lastbiler til de 2 ruter under hver delaftale.

En tilbudsgiver kan byde på alle delaftaler. En tilbudsgiver kan desuden byde med samme lastbil på flere ruter. Dog kan tilbudsgiver kun tildeles én rute pr. tilbudt lastbil.

Tilbudsevaluering (jf. "Udbudsbetingelser"):

Ruterne under hver delaftale tildeles efter tildelingskriteriet ”laveste pris”, dvs. der vurderes på grundlag af prisen angivet som ”samlet tilbudssum” for den pågældende rute, jf. tilbudslisten (bilag 3).

I tilfælde af pris-lighed mellem 2/flere tilbud, som vurderes til laveste pris, anvendes henholdsvis en ”sekundær evaluering” eller en ”tertiær evaluering” til udvælgelse af det vindende tilbud (se 7.2.2 og 7.2.3 nedenfor).

7.2.1) Tilbud m. laveste pris på flere ruter:

Såfremt tilbudsgiver byder ind med samme lastbil på flere ruter, som vurderes af have laveste pris på ruterne, så tildeles tilbudsgiver den delaftale/rute, hvor der er størst prisdifference til det næst-laveste tilbud.

Der tages udgangspunkt i beredskabshonoraret, jf. tilbudslisten (bilag 3) såfremt prisdifferencen er ens for "samlet pris".

7.2.2) Sekundær evaluering:

I tilfælde af lighed mellem "samlet pris" for 2 (eller flere) tilbud, vil det/de tilbud med laveste beredskabshonorar tildeles aftalen.

7.2.3) Tertiær evaluering:

I tilfælde af, at ovenstående ”Sekundær vurdering” anvendes, men at beredskabshonoraret for 2 (eller flere) tilbud er ens, tildeles aftalen til det/de tilbud, som antages at have kortest udrykningsvej mellem den oplyste adresse for tilbudsgiver/den økonomiske aktør, som tilbudsgiver baserer sit tilbud på (jf. ESPD-dokumentet) og ordregivers materielgård (forholdsvist for hvert område, jf. rutebeskrivelser og ruteoversigt bilag 4A-4D). Korteste udrykningsvej måles på baggrund af korteste tid i bil efter rutevejledningen i Google Maps.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Præcise oplysninger om klagefrist(er):

- Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller

tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage. Dette regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

- Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens

afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal 45 kalenderdage regnet fra dagen efter

ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

- Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

- Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

- Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

- Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).

- Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU Tidende om indgåelse af kontrakt.

Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/06/2020

Send til en kollega

0.094