Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/145450653.aspx
Udbyder
Kbh. Syd HF & VUC
Vindere
Valgt firma
(02.04.2021)
Max Hansen Rengøring A/S
Gersonsvej 22
2900 Hellerup
Kbh. Syd HF & VUC -rengøring 2020
Kbh. Syd HF & VUC
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Åmarkvej 1
By: Hvidovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2650
Land: Danmark
Kontaktperson: Asger Gram-Hansen på vegne af ordregiver
E-mail: mail@servicemaegleren.dk
Telefon: +45 70208060
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/145450653.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.servicemaegleren.dk/
Del II: Genstand
Kbh. Syd HF & VUC - udbud af rengøring 2020
Ovennævnte udbud af rengøring gennemføres af Servicemægleren A/S på vegne af Kbh. Syd HF & VUC.
Opgaven omfatter rengøring hos Kbh. Syd HF & VUC - i alt ca. 7 000 m2 beliggende på følgende adresser:
— Åmarkvej 1, 2650 Hvidovre
— Amager Strandvej 390B, 2770 Kastrup.
Opgaven er ikke opdelt i delaftaler.
Hvidovre og Amager
For yderligere information henvises der til udbudsmaterialet.
Ordregiver er berettiget til at forlænge kontrakten på uændrede vilkår i op til 24 måneder.
Ekstraopgaver ud over det i kontrakten aftalte (omfanget af disse optioner er beskrevet nærmere i udbudsmaterialet).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal udfylde det ESPD, der er tilgængeliggjort via Mercell Sourcing Service som en del af udbuddet, jf. udbudslovens § 148, stk. 1. Der gøres opmærksom på, at ved afkrydsning i "ja" til anvendelse af underleverandør eller hvis leverandør indgår i et konsortium, stilles der krav om fremsendelse af særskilt ESPD for underleverandøren eller den virksomhed leverandøren er i konsortium med.
Økonomisk og finansiel formåen
Nedennævnte punkter skal besvares:
Der bedes oplyst de seneste 3 års omsætning (samlet og specifik omsætning) samt de seneste 3 års egenkapital. Egenkapitalen bedes oplyst i ESPD.
Såfremt den økonomiske aktør af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge ovenstående, skal der udfyldes oplysninger om virksomhedens økonomiske og finansielle formåen i form af nøgletal. Har virksomheden eksisteret under 3 år vedlægges tilsvarende oplysninger som ovenfor nævnt og det skal i ESPD beskrives, hvornår virksomheden blev etableret. Oplysninger om relevant erhvervsansvarsforsikring med oplysning om forsikringssum og valuta.
— Ordregiver stiller krav om, at leverandørens samlede og specifikke omsætningstal for de 3 senest afsluttede regnskabsår oplyses for hvert enkelt år.
— Ordregiver stiller krav om, at leverandørens egenkapital for de 3 senest afsluttede regnskabsår oplyses.
— Ordregiver tillader ikke negativ egenkapital i senest afsluttede regnskabsår.
— Ordregiver stiller krav om, at leverandørens ansvarsforsikring er på minimum 10 mio. DKK.
Indsættelse af minimum 3 og maksimum 7 referencer for relevante, sammenlignelige tjenesteydelser, der er udført i løbet af de sidste 3 (tre) år. Der må maksimalt indtastes 750-1 000 tegn (inklusive mellemrum) i feltet beskrivelse under hver reference. Ved sammenlignelige referencer forstås opgaver med lignende geografisk spredning, antal enheder og størrelse (kvadratmeter), der har været omfattet af referencen. Ordregiver vil vægte det positivt, hvis omfanget af rengøringsopgaven for den pågældende reference har været omfattende i forhold til antal enheder og størrelse af disse. Ordregiver lægger vægt på, hvor præcis beskrivelsen af referencen er, da dette giver ordregiver en indikation af, om referencen kan sammenholdes med ordregivers opgave eller ej.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
For yderligere beskrivelse af udbuddet, henvises der til udbudsmaterialet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
2) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk