Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/143327431.aspx
Udbyder
Furesø Kommune
Rengøringsservice for Furesø Kommune
Furesø Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188327
Postadresse: Stiager 2
By: Værløse
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 3500
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Børglum
E-mail: mbo4@furesoe.dk
Telefon: +45 72162491
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/143327431.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.furesoe.dk/
Del II: Genstand
Rengøringsservice for Furesø Kommune
Furesø Kommune udbyder kontrakt på rengøringsydelse på kommunens lokaliteter såsom børneinstitutioner, skoler, plejehjem, haller mv.
Tryk her https://permalink.mercell.com/143327431.aspx
Furesø Kommune
Udbuddet omfatter ca. 70 lokaliteter geografisk fordelt i kommune.
Rengøringen skal udføres som synlig rengøring mellem kl. 06.00 - 17.00 på hverdage, med mindre andet aftales - se definition af synlig rengøring i kontraktbilag B - Kravspecifikation.
Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler.
Ud over de lokaliteter, der er omfattet af udbuddet, så udføres der rengøring af kommunalt ansat personale på 3 skoler, Farum arena, Jobcenter Furesø, 2 svømmehaller, 2 kulturinstitutioner og rådhuset.
Kommunen udarbejder en kontrolberegning på 5 lokaliteter. Såfremt ansøgeren prækvalificeres, så skal der afgives tilbud på alle lokaliteter - også de 5, hvor kommunen udarbejder en kontrolberegning.
Kontrakten kan forlænges på tilsvarende vilkår i 3 x 12 måneder.
Referencer:
- 3 referencer, der maks. er 3 år gamle.
Ved udvælgelsen vægter ordregiver positivt at opgaverne i de anførte referencer er direkte sammenlignelige med opgaverne i den udbudte kontrakt. Det vil sige:
- Rengøring i kommunalt ejede lokaliteter som skoler, daginstitutioner m.m.
- Antal af enheder og størrelse (kvadratmeter)
- Kontraktlængde og -sum
- At kontrakten er udført som synlig rengøring.
Ansøger skal benytte vedlagte bilag 5 - Beskrivelse af referencer til sin besvarelse.
Social profil:
- Ansøger skal beskrive sin sociale profil.
Ved udvælgelsen vægter ordregiver positivt, at ansøger:
- Har en sundhedspolitik, der f.eks. tilbyder medarbejderne tilskud til rygestopkurser.
-Aktivt hjælper medarbejdere med anden etnisk bagrund end dansk til at blive socialt og kulturelt integreret i det danske samfund f.eks. gennem betalte danskkurser.
- Tilbyder de ansatte rengøringsmedarbejdere relevante og arbejdsmarkeds godkendte kurser og efteruddannelse f.eks. betalte AMU kurser.
Ansøger skal benytte vedlagte bilag 6 - Beskrivelse af social profil til sin besvarelse.
Der skal afgives tilbud på slutrengøring ved fraflytning af smittestuer og fra plejehjem samt timepris på epidemirengøring og timepris ved ekstra rengøring indenfor og udenfor normal arbejdstid.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal afgive oplysninger om sin økonomiske og finansielle formåen vedr. egenkapital og specifik omsætning.
Egenkapital: Ansøger skal i det seneste afsluttede regnskabsår have en egenkapital på minimum 5 mio. DKK eller tilsvarende i anden valuta.
Specifik omsætning: Ansøger skal i det seneste afsluttede regnskabsår have en specifik omsætning på minimum 10 mio. DKK eller tilsvarende i anden valuta.
Referencer og Erhvervsansvarsforsikring.
Ansøger skal vedlægge 3 referencer, der ikke må være mere end 3 år gamle.
Ansøger skal have en gyldig erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK årligt.
Kontrakten løber fra 1. oktober 2021 til 30. september 2024 med mulighed for forlængelse på tilsvarende vilkår i 3 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk