Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/147000380.aspx
Udbyder
Argo I/S - KVV Vedligehold
Vindere
Valgt firma
(02.04.2021)
Dansk Stillads Service A/S
Hammerholmen 40 - 42
2650 Hvidovre
Stilladsarbejder, inklusiv alle materialer. Roskilde Kraftvarmeværk
Argo I/S - KVV Vedligehold
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 13507406
Postadresse: Håndværkervej 70
By: Roskilde
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Inge Banke
E-mail: ibk@argo.dk
Telefon: +45 46347508
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/147000380.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.argo.dk/
Del II: Genstand
Stilladsarbejder, inklusiv alle materialer. Roskilde Kraftvarmeværk
Roskilde Kraftvarmeværk (KVV) har 2 ovnlinjer, hvortil der løbende over året er brug for diverse stilladsydelser. Pt. foretager KVV gennemgribende revision (systematisk vedligehold) af de 2 ovnlinjer årligt. Derudover anvendes stilladsydelser til andre planlagte eller uplanlagte stop af driften.
KVV er i drift stort set 24/7/365 fordi fejl mm. opdages før ovnlinierne skal "nødlukkes". Herved kan KVV sammen med stilladsfirmaet og øvrige håndværkere tilrettelægge opgaver. Undervejs i opgaver, når ovnlinierne er lukkede ned, kan der ske uforudsete ting, hvorfor stilladsopgaver skal kunne igangsættes inden for ultra kort tid. Se udbudsdokumenterne.
Tryk her https://permalink.mercell.com/147000380.aspx
Roskilde
Roskilde Kraftvarmeværk (KVV) har 2 ovnlinjer, hvortil der løbende over året er brug for diverse stilladsydelser. Pt. foretager KVV gennemgribende revision (systematisk vedligehold) af de 2 ovnlinjer årligt. Derudover anvendes stilladsydelser til andre planlagte eller uplanlagte stop af driften.
KVV er i drift stort set 24/7/365 fordi fejl mm. opdages før ovnlinierne skal "nødlukkes". Herved kan KVV sammen med stilladsfirmaet og øvrige håndværkere tilrettelægge opgaver. Undervejs i opgaver, når ovnlinierne er lukkede ned, kan der ske uforudsete ting, hvorfor stilladsopgaver skal kunne igangsættes/omlægges mht. tid og indhold inden for ultra kort tid, hvilket afspejles i de stillede krav i det samlede udbudsmateriale.
ARGO har mulighed for at oplænge op til 4 år, 1 år ad gangen.
Hvis flere end 4 ansøgere opfylder ordregivers krav til egnethed, udvælger ordregiver de 4 ansøgere, som efter ordregivers vurdering er bedst egnede til at udføre den udbudte kontrakt. Udvælgelsen vil ske på baggrund af hvilke ansøgere, som har godtgjort de mest sammenlignelige og derfor mest relevante referencer i forhold til den udbudte kontrakt om stilladsarbejder på affalds- og kraftvarmekedler.
Ved vurderingen vil ordregiver bedømme referencer med stilladsarbejder, der er udført for virksomheder med kedler, som energiudnytter affald (affaldsforbrændingsvirksomheder), særligt gunstigt. Ved vurderingen vil ordregiver desuden lægge vægt på, i hvilket omfang referencerne fagligt, økonomisk og personalemæssigt (f.eks. ift. tidsfrister, døgndrift, koordinering med de øvrige håndværkere mm.), er sammenlignelige med denne udbudte opgave for ARGO.
ARGOs mulighed for at forlænge med op til 4 år; 1 år ad gangen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Nej.
Egenkapital:
- I feltet "Finansielle nøgletal" bedes ansøger oplyse sin egenkapital i de ved ansøgningsfristen seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår.
- Det er et krav, at ansøger har haft en positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår.
Omsætning: Samlet pr. år og specifik omsætning: se fulde tekst i udvælgelses i ESPD og udbudsbetingelser (og krav nedenfor).
1) Det er et krav, at ansøger har haft en positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår.
2) Samlet årsomsætning:
- Det er et krav, at ansøger har haft en samlet årsomsætning i hvert af de seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår på mindst 75 mio. DKK.
3) Specifik årsomsætning:
- Det er et krav, at ansøger har haft en samlet årsomsætning ved udførelse af stilladsarbejder for virksomheder med kedler, som energiudnytter affald (affaldsforbrændingsvirksomheder), der udgør mindst 50 mio. DKK i hvert af de ved ansøgningsfristen seneste 3 afsluttede og reviderede regnskabsår.
4) Det er et krav, at ansøger har en erhvervs- og produktionsansvarsforsikring med en forsikringssum på mindst 10 mio. DKK ved personskade og tingskade pr. skade og en samlet maksimal dækning på mindst 40 mio. DKK pr. år.
1) I feltet "For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type" - se den fulde tekst i ESPD og udbudsbetingelser.
2) I feltet "Uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer" bedes ansøger oplyse om antallet uddannede stilladsmontører (toårig uddannelse), som ansøger råder over til brug for den udbudte kontrakt.
1) Det er et krav, at ansøgers referencer omfatter minimum 3 kontrakter om udførelse af stilladsarbejder for virksomheder med kedler, som energiudnytter affald (affaldsforbrændingsvirksomheder).
2) Det er et krav, at ansøger råder over mindst 20 uddannede stilladsmontører til brug for den udbudte kontrakt.
Udbudsmaterialet i sin helhed.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk