Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=297376&B=DRI
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=297376&B=DRI
Udbyder
Gentofte Fjernvarme
Gentofte, udbygning af fjernvarme - forsyningsledninger
Gentofte Fjernvarme
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 337489220
Postadresse: Ørnegårdsvej 17
By: Gentofte
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2820
Land: Danmark
Kontaktperson: Johnny Baastrup Andersen
E-mail: jjd@ggfjernvarme.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ggfjernvarme.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/358610
CVR-nummer: Damgaard Rådgivende Ingeniører
Postadresse: Algade 43
By: Roskilde
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Henning Lambertsen
E-mail: hela@damgaard-ri.dk
Telefon: +45 29252157
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.damgaard-ri.dk
Del II: Genstand
Gentofte, udbygning af fjernvarme - forsyningsledninger
Udbuddet vedrører udførelse af jord-, beton-, belægnings-, montage- og smedearbejde, samt levering af præisolerede fjernvarmerør og komponenter. Arbejdet udføres primært i forbindelse med konvertering af naturgaskunder til fjernvarme. Arbejdet udbydes i 2 delkontrakter – henholdsvis delkontrakt 1: Øst og delkontrakt Vest 2 – det geografiske omfang af de 2 delkontrakter er beskrevet i det øvrige udbudsmateriale. Der kan bydes på begge delkontrakter, men samme tilbudsgiver kan ikke blive tildelt begge delkontrakter. Rammeaftalerne omfatter ud over aktiviteter på selve arbejdsstedet også ydelser såsom indhentning af gravetilladelser, kontakt til vejmyndigheder, kontakt til berørte kunder, kontakt til politi, kontakt til berørte myndigheder, rørstatiske beregninger, mv.
I tilfælde af, at den samme entreprenør har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på begge delaftaler, vil det være bygherren, der afgør, hvilken af de 2 delaftaler der tildeles entreprenøren. I et sådant tilfælde vil tildelingen blive foretaget sådan, at bygherren opnår den økonomisk mest fordelagtige kombination af de 2 delaftaler.
Delkontrakt Vest - Gentofte, udbygning af fjernvarme - forsyningsledninger
Gentofte
Rammeaftalerne omhandler jord-, beton-, belægnings-, montage- og smedearbejde, samt levering af præisolerede fjernvarmerør og komponenter i forbindelse med udbygningen af fjernvarmenettet i Gentofte kommune.
Rammeaftalerne indgås for 2 år med option på forlængelse i op til 5 gange 1 år. Rammeaftalerne kan således maksimalt løbe i 7 år.
Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterie:
— Teknisk og faglig formåen forstået som en beskrivelse af 5 lignende projekter
(referencer), som ansøger har opstartet eller udført i løbet af de seneste 5 år. Ved lignende projekter forstås projekter inden for etablering/konvertering af fjernvarmearbejder eller andre infrastrukturprojekter med en økonomisk størrelse på en årlig projektomsætning på 75 mio. – 100 mio. DKK. Det vægter ligeledes positivt, at referencerne er rammeaftale og det vægtes derudover også positivt at rammeaftalerne er indenfor fjernvarmearbejder.
”Teknisk og faglig formåen” vægter 100 %, såfremt der skal foretages udvælgelse af ansøgere.
Bygherre foretager en samlet vurdering af dette kriterium, idet det vil blive vurderet positivt jo mere sammenlignelig med opgaven i dette udbud, referencerne er. Herunder menes eksempelvis, opgaver som ligger i tråd med beskrivelserne jf. udbudsmaterialet.
Yderligere information vedrørende de objektive kriterier forefindes i udbudsmaterialet.
Arbejdet udbydes i 2 delkontrakter – henholdsvis denne delkontrakt Vest (Område 4) og delkontrakt Øst (område 5) – det geografiske omfang af de 2 delkontrakter er primært hhv. Vest for Bernstorffsvej og Øst for Bernstorffsvej.
Delkontrakt Øst - Gentofte, udbygning af fjernvarme - forsyningsledninger
Gentofte
Rammeaftalerne omhandler jord-, beton-, belægnings-, montage- og smedearbejde, samt levering af præisolerede fjernvarmerør og komponenter i forbindelse med udbygningen af fjernvarmenettet i Gentofte kommune.
Rammeaftalerne indgås for 2 år med option på forlængelse i op til 5 gange 1 år. Rammeaftalerne kan således maksimalt løbe i 7 år.
Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterie:
— Teknisk og faglig formåen forstået som en beskrivelse af 5 lignende projekter (referencer), som ansøger har opstartet eller udført i løbet af de seneste 5 år. Ved lignende projekter forstås projekter inden for etablering/konvertering af fjernvarmearbejder eller andre infrastrukturprojekter med en økonomisk størrelse på en årlig projektomsætning på 75 mio. – 100 mio. DKK. Det vægter ligeledes positivt, at referencerne er rammeaftale og det vægtes derudover også positivt at rammeaftalerne er indenfor fjernvarmearbejder.
”Teknisk og faglig formåen” vægter 100 %, såfremt der skal foretages udvælgelse af ansøgere.
Bygherre foretager en samlet vurdering af dette kriterium, idet det vil blive vurderet positivt jo mere sammenlignelig med opgaven i dette udbud, referencerne er. Herunder menes eksempelvis, opgaver som ligger i tråd med beskrivelserne jf. udbudsmaterialet.
Yderligere information vedrørende de objektive kriterier forefindes i udbudsmaterialet.
Arbejdet udbydes i 2 delkontrakter – henholdsvis delkontrakt Vest (Område 4) og delkontrakt Øst, denne aftale, (område 5) – det geografiske omfang af de 2 delkontrakter er hhv. Vest for Bernstorffsvej og Øst for Bernstorffsvej.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Jf. udbudsmaterialet.
Jf. udbudsmaterialet.
Jf. udbudsmaterialet.
Jf. udbudsmaterialet.
Jf. udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk