23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 196-442629
Offentliggjort
11.10.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
08.11.2018 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=220570&B=VESTFOR

Udbyder

Vestforbrænding

Vindere

Delaftale 1: Tohjulede beholdere på 140, 190 og 240 liter

(01.12.2018)
Joca Trading A/S
Industrivej 6
7830 Vinderup

Delaftale 2: Firehjulede beholdere på 400 og 660 liter

(01.12.2018)
Joca Trading A/S
Industrivej 6
7830 Vinderup

Delaftale 3: Trehjulede beholdere med 2 og 4 kamre på 240 og 370 liter

(01.12.2018)
PWS Danmark A/S
Skejby Nordlandsvej 305
8200 Aarhus N

Opdateringer

Annullering
(01.12.2018)

Affaldsbeholdere af genbrugsplast 2018


Vestforbrænding

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Legal Basis:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Vestforbrænding
10866111
Ejby Mosevej 219
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Vibe Blum
Telefon: +45 20461918
E-mail: vdb@vestfor.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.vestfor.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/293501

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=220570&B=VESTFOR
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=220570&B=VESTFOR
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud - Affaldsbeholdere af genbrugsplast 2018

 

Sagsnr.: 18-03210
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34928480
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i overensstemmelse med LBK nr. 1564 af 15.12.2015 Udbudsloven på vegne af Vestforbrændings 19 ejerkommuner og SMOKA I/S. Udbuddet vedrører levering af affaldsbeholdere med indhold af genbrugsplast. Indkøbet sker gennem Vestforbrænding.

Det forventes, at kommunerne vil indkøbe fra en til 3 stk. affaldsbeholdere pr. parcelhus/havebolig over de kommende 4 år. Svarende til fra ca. 50 000–150 000 stk. to-hjulede affaldsbeholdere fordelt på størrelserne 140, 190 og 240 liter (240 liter med 1 eller 2 kamre). Alternativt forventes nogle kommuner at ville benytte firekammerbeholdere i størrelserne 240 eller 370 liter. Hertil kommer opsamlingsmateriel i form af firehjulede minicontainere fordelt på størrelserne 400–1 100 liter til etageboliger.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Udbud - Affaldsbeholdere af genbrugsplast 2018

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34928480
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering af affaldsbeholdere med indhold af genbrugsplast. Indkøbet sker gennem Vestforbrænding.

Det forventes, at kommunerne vil indkøbe fra en til tre stk. affaldsbeholdere pr. parcelhus/havebolig over de kommende 4 år. Svarende til fra ca. 50.000–150.000 stk. to-hjulede affaldsbeholdere fordelt på størrelserne 140, 190 og 240 liter (240 liter med et eller to kamre). Alternativt forventes nogle kommuner at ville benytte firekammerbeholdere i størrelserne 240 eller 370 liter. Hertil kommer opsamlingsmateriel i form af firehjulede minicontainere fordelt på størrelserne 400–1 100 liter til etageboliger.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Der skal endvidere afgives tilbud på leverance af følgende 9 optioner:

- Samling og udkørsel ved leverancer over 2 500 beholderenheder,

- Samling, klargøring og udbringning af miljøbokse,

- Samling, klargøring og udbringning af biospande,

- Udbringning af informationsmaterialer og bioposer/madaffaldsposer,

- Påsætning af klistermærker ved udkørsel,

- Påsætning af adresselabels ved udkørsel,

- Parring af data og udbringning ved udkørsel,

- Hjemtagelse af eksisterende opsamlingsmateriel ved udkørsel,

- Ekstra brede hjulaksler til tohjulede beholdere.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1: Tohjulede beholdere på 140, 190 og 240 liter

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34928480
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering af affaldsbeholdere med indhold af genbrugsplast. Indkøbet sker gennem Vestforbrænding.

Det forventes, at kommunerne vil indkøbe fra 1 til 3 stk. affaldsbeholdere pr. parcelhus/havebolig over de kommende 4 år. Svarende til fra ca. 50 000–150 000 stk. to-hjulede affaldsbeholdere fordelt på størrelserne 140, 190 og 240 liter (240 liter med 1 eller 2 kamre). Alternativt forventes nogle kommuner at ville benytte firekammerbeholdere i størrelserne 240 eller 370 liter. Hertil kommer opsamlingsmateriel i form af firehjulede minicontainere fordelt på størrelserne 400–1 100 liter til etageboliger.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Der skal endvidere afgives tilbud på leverance af følgende 9 optioner:

- Samling og udkørsel ved leverancer over 2 500 beholderenheder,

- Samling, klargøring og udbringning af miljøbokse,

- Samling, klargøring og udbringning af biospande,

- Udbringning af informationsmaterialer og bioposer/madaffaldsposer,

- Påsætning af klistermærker ved udkørsel,

- Påsætning af adresselabels ved udkørsel,

- Parring af data og udbringning ved udkørsel,

- Hjemtagelse af eksisterende opsamlingsmateriel ved udkørsel,

- Ekstra brede hjulaksler til tohjulede beholdere.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2: Firehjulede beholdere på 400 og 660 liter

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34928480
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering af affaldsbeholdere med indhold af genbrugsplast. Indkøbet sker gennem Vestforbrænding.

Det forventes, at kommunerne vil indkøbe fra 1 til 3 stk. affaldsbeholdere pr. parcelhus/havebolig over de kommende 4 år. Svarende til fra ca. 50 000–150 000 stk. to-hjulede affaldsbeholdere fordelt på størrelserne 140, 190 og 240 liter (240 liter med 1 eller 2 kamre). Alternativt forventes nogle kommuner at ville benytte firekammerbeholdere i størrelserne 240 eller 370 liter. Hertil kommer opsamlingsmateriel i form af firehjulede minicontainere fordelt på størrelserne 400–1 100 liter til etageboliger.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Der skal endvidere afgives tilbud på leverance af følgende 9 optioner:

- Samling og udkørsel ved leverancer over 2 500 beholderenheder,

- Samling, klargøring og udbringning af miljøbokse,

- Samling, klargøring og udbringning af biospande,

- Udbringning af informationsmaterialer og bioposer/madaffaldsposer,

- Påsætning af klistermærker ved udkørsel,

- Påsætning af adresselabels ved udkørsel,

- Parring af data og udbringning ved udkørsel,

- Hjemtagelse af eksisterende opsamlingsmateriel ved udkørsel,

- Ekstra brede hjulaksler til tohjulede beholdere.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3: Trehjulede beholdere med to og fire kamre på 240 og 370 liter

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34928480
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering af affaldsbeholdere med indhold af genbrugsplast. Indkøbet sker gennem Vestforbrænding.

Det forventes, at kommunerne vil indkøbe fra 1 til 3 stk. affaldsbeholdere pr. parcelhus/havebolig over de kommende 4 år. Svarende til fra ca. 50 000–150 000 stk. to-hjulede affaldsbeholdere fordelt på størrelserne 140, 190 og 240 liter (240 liter med 1 eller 2 kamre). Alternativt forventes nogle kommuner at ville benytte firekammerbeholdere i størrelserne 240 eller 370 liter. Hertil kommer opsamlingsmateriel i form af firehjulede minicontainere fordelt på størrelserne 400–1 100 liter til etageboliger.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Der skal endvidere afgives tilbud på leverance af følgende 9 optioner:

- Samling og udkørsel ved leverancer over 2 500 beholderenheder,

- Samling, klargøring og udbringning af miljøbokse,

- Samling, klargøring og udbringning af biospande,

- Udbringning af informationsmaterialer og bioposer/madaffaldsposer,

- Påsætning af klistermærker ved udkørsel,

- Påsætning af adresselabels ved udkørsel,

- Parring af data og udbringning ved udkørsel,

- Hjemtagelse af eksisterende opsamlingsmateriel ved udkørsel,

- Ekstra brede hjulaksler til tohjulede beholdere.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4: Miljøbokse

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34928480
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering af affaldsbeholdere med indhold af genbrugsplast. Indkøbet sker gennem Vestforbrænding.

Det forventes, at kommunerne vil indkøbe fra 1 til 3 stk. affaldsbeholdere pr. parcelhus/havebolig over de kommende 4 år. Svarende til fra ca. 50 000–150 000 stk. to-hjulede affaldsbeholdere fordelt på størrelserne 140, 190 og 240 liter (240 liter med 1 eller 2 kamre). Alternativt forventes nogle kommuner at ville benytte firekammerbeholdere i størrelserne 240 eller 370 liter. Hertil kommer opsamlingsmateriel i form af firehjulede minicontainere fordelt på størrelserne 400–1 100 liter til etageboliger.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Der skal endvidere afgives tilbud på leverance af følgende 9 optioner:

- Samling og udkørsel ved leverancer over 2 500 beholderenheder,

- Samling, klargøring og udbringning af miljøbokse,

- Samling, klargøring og udbringning af biospande,

- Udbringning af informationsmaterialer og bioposer/madaffaldsposer,

- Påsætning af klistermærker ved udkørsel,

- Påsætning af adresselabels ved udkørsel,

- Parring af data og udbringning ved udkørsel,

- Hjemtagelse af eksisterende opsamlingsmateriel ved udkørsel,

- Ekstra brede hjulaksler til tohjulede beholdere.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal udfylde ESPD’ets Del IV, afsnit A, om hvorvidt denne er registreret i CVR-registret eller RUT-registret. Det er et krav, at danske tilbudsgivere er registreret i CVR-registret. Såfremt ydelsen udføres i Danmark, og tilbudsgiver er en udenlandsk virksomhed, skal denne være registreret i RUT-registret senest på tidspunktet for kontraktindgåelsen. Tilbudsgiver tilkendegiver i ESPD’et, at denne vil registrere sig i RUT-registret, såfremt tilbudsgiver vinder rammeaftalen.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 4
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 08/11/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 08/11/2018
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Klagenævnet for udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud

VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/10/2018

Send til en kollega

0.159