Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221902&B=SOLROED
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221902&B=SOLROED
Udbyder
Solrød Kommune
Vindere
Valgt firma
(19.12.2018)
NordRen
Indsamling af affald
(14.01.2019)
Nordren AB
PB 64
1924 Sørum
Indsamling af affald
Solrød Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
68534917
Solrød Center 1
Solrød
2680
Danmark
Kontaktperson: Lars Engell
Telefon: +45 56182275
E-mail: le@solrod.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.solrod.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/65970
Del II: Genstand
Indsamling af affald
Udbud vedrører indsamling af affald i Solrød Kommune, som nærmere beskrevet i ydelsesbeskrivelsen, jf. Bilag 5 og det øvrige udbudsmateriale. Entreprisen udbydes som offentligt udbud i henhold til bestemmelserne i Udbudsloven. Begrebet affald omfatter samtlige affaldsfraktioner herunder genanvendelige materialer og farligt affald mv.
Solrød Kommune.
Arbejdet omfatter i hovedtræk følgende ydelser:
(a) Indsamling af madaffald, restaffald, papir, glas/metal, plast, pap mv. i 2- og 4-hjulede beholdere inkl. miljøkasser med farligt affald og batterier på låg,
(b) Indsamling af glas i kuber,
(c) Rutebaseret fortovsindsamling inkl. pap og haveaffald opsamlet i 2-hjulede beholdere og i løs vægt,
(d) Tømning af vip-, maxi- og komprimatorcontainere, delvis og helt nedgravede containere med diverse affaldsfraktioner samt grabning af haveaffald og tømning af batteribokse, samt
(e) Beholderservicering.
Kontrakten kan forlænges i op til 2 x 1 år.
— Option på ugetømning af todelte beholdere med mad- og restaffald,
— Option på indsamling af rent træ,
— Option på indsamling af glas/metal i kuber og nedgravede containere.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Tilbudsgiverne har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk