23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 237-540441
Offentliggjort
08.12.2018
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
08.01.2019 Kl. 10:00

Addresse
https://app.byggeprojekt.dk/public/1435-03764_-_Esbjerg_Grafisk_Trykcenter

Udbyder

Boligforeningen Fremad ved H. Skjøde Knudsen A/S

Fagentreprise - etageboligbyggeri


Boligforeningen Fremad ved H. Skjøde Knudsen A/S

Udbudsbekendtgørelse

Bygge- og anlægsarbejder

Legal Basis:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Boligforeningen Fremad ved H. Skjøde Knudsen A/S
17442449
Blækhatten 27
Odense
5220
Danmark
Kontaktperson: Mikael Schroll-Knudsen
Telefon: +45 27221712
E-mail: msk@skjode.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.skjode.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://app.byggeprojekt.dk/public/1435-03764_-_Esbjerg_Grafisk_Trykcenter
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://app.byggeprojekt.dk/public/1435-03764_-_Esbjerg_Grafisk_Trykcenter
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Fagentreprise - etageboligbyggeri

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
45200000
II.1.3) Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

H. Skjøde Knudsen A/S skal for Boligforeningen Fremad opføre 30 stk. almene familieboliger efter den delegerede bygherremodel. Dette indebærer, at H. Skjøde Knudsen A/S forestår udbudspligten af bygge- og anlægsarbejderne for Boligforeningen Fremad. Udbuddet omfatter 14 fagentrepriser, der udbydes i særskilte delkontrakter. Det samlede byggeri er ca. 3 075 m2 fordelt på 3 etager. Familieboligerne er i byggeriets 1. - 3. etage.

Forud for fagentrepriserne er der udført byggeplads, underkonstruktion bestående af jord, fundering, forsyningsarbejder, terrændæk og kloak, samt råhus. Der skal gøres opmærksom på at tømrer/snedker overtager bygherreleverancen for monteringen af udvendige døre og vinduer.

El entreprisen overtager bygherreleverancen for monteringen af hårde hvidevarer.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

651 - Murerentreprisen

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45262520
45262500
45431000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lambertsens Vej, 6700 Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering og opmuring af indv. flise- og fugearbejde, samt slidlag og klinkegulv på trapper og mellemgange, tilstøbning af skakter i etageadskillelsen, porebetonvægge og tilstøbe ved elevator.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

660 – Tømrer entreprisen

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45422000
45421100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering og montering af indvendige døre inkl. gerigter, montage af vinduer, levering og montering af cykelskur, affaldsplads, postkasser inkl. navneskilte, lukning af skaktbunde for udstøbning, inddækning af kanaler, lister og trådhegnsvæg inkl. dør til teknikrum.

Styring og montage af udvendige vinduer og døre, der leveres af anden leverandør (fagentreprise 662, delkontrakt 3)

Desuden indeholder fagentreprisen option på levering af udvendige vinduer og døre (svarende til fagentreprise 662, delkontrakt 3).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Tømrerentreprisen indeholder option på levering af udvendige vinduer og døre (svarende til fagentreprise 662, delkontrakt 3).

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

662 – Levering af udvendige vinduer og døre

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44221000
44221200
44221100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering af hoveddøre, trappedøre, adgangsdøre, terrassedøre, og døre ved teknikrum samt vinduer. Vinduer og døre udføres som DVC-godkendte elementer i træ/aluminium. Opluk på vinduerne udføres med børnesikring. Der udføres sikkerhedsglas i nødvendigt omfang.

Vinduer og døre monteres af anden entreprenør (delaftale 2).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ydelserne under nærværende delkontrakt (nr. 3) udbydes også som option under tømrerentreprisen (delkontrakt 2). Der tages derfor forbehold for at annullere udbuddet af delkontrakt nr. 3 såfremt det økonomisk er mere fordelagtigt at udnytte optionen på delkontrakt nr. 2.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

663 – Støjhegn entreprisen

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34928200
45342000
34928230
34928220
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering og montering af fuldt færdigt udvendig hegn for trafikstøj og naboskel inkl. beregninger, fundamenter og evt. mellemunderstøtninger jf. udbudsmaterialet.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

676 – Altan entreprisen

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45210000
45262900
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering og montering stålaltaner inkl. værn og håndlister jf. udbudsmaterialet, samt værn og hånd lister på altangange.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

681 - Tagentreprisen

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45261210
45261300
45261100
45112441
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering og montering af opbygning af tagkonstruktion, inddækninger, tagterrasse og gennemføringer for andre entrepriser.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

691- Gulventreprisen

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45432100
45432110
45432130
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levring og montering af undergulv inkl. trægulv.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

701 - EL-entreprisen

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45310000
45311000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering og montering af el i boliger og fællesarealer, samt til tekniske installationer som bla. omfatter køkkener, ventilationsanlæg, VVS installationer, trækrør for TV og fibernet til teknikrum, byggestrøm oprigning i boliger, elektronik og svagstrømsinstallationer, lys i terræn inkl. parkerings pladser og elevator.

Styring og montering af hårde hvidevarer leveret af anden leverandør (entreprise 702, delkontrakt 9).

Desuden indeholder fagentreprisen option på levering af hårde hvidevarer (entreprise 702 - Hårde hvidevarer, delkontrakt 9).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

El-entreprisen indeholder option på levering af hårde hvidevarer (svarende til entreprise 702 - Hårde hvidevarer, delkontrakt 9).

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

702 - Hårde hvidevarer

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39700000
39710000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering af hårde hvidevarer i boliger og vaskeri.

Hvidevarerne installeres og monteres af anden entreprenør (701 EL fagentreprisen, delkontrakt 8).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ydelserne under nærværende delkontrakt (nr. 9) udbydes også som option under el-entreprisen (delkontrakt 8). Der tages derfor forbehold for at annullere udbuddet af delkontrakt nr. 9 såfremt det økonomisk er mere fordelagtigt at udnytte optionen på delkontrakt nr. 9.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

711 - VVS-entreprisen

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45332200
45232460
45332400
44115220
44163111
45332300
44411000
44115200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering og montering af VVS installationer i boligerne, (vand og varmeinstallationer) tagrender og nedløbsrørføringer for tagterrasse og ned til terrændæk og teknikrum, nyt vandstik, taggennemføringer inkl. flanger, samt sanitetsudstyr og blandingsbatterier i alle boligerne.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

721 – Ventilationsentreprisen

 

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45331200
45331210
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering og montering af ventilation i boliger og fællesarealer.

Decentrale anlæg placeret på tag, med balanceret indblæsning og udsugning.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

731 – Malerentreprisen

 

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45442100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Malerentreprisen omfatter fuldspartling og maling af alle vægoverflader i boligerne, trapperum og gange.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

741 – Inventar

 

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45421151
39122100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering og montering af køkken samt inventar for alle boligerne.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

751 – Elevatorentreprisen

 

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45313100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Niels Lamberts Vej, Esbjerg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering og montering af 2 stk. elevatorer.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Tilbudsgiverne vil blive valgt blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgers referencer, i hvilken forbindelse der lægges særlig vægt på referencer omfattende tilsvarende entrepriser/opgaver som omfattet af den enkelte fagentreprise i relation til nyetablering og/eller renovering af boligbyggeri på +2 000 kvm.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Ansøger skal beskrive ansøgers væsentligste referencer i relation til den pågældende fagentreprise, som der søges om prækvalifikation på. Referencerne bør være i relation til nybyggeri og/eller renoveringsopgaver svarende til det udbudte, hvorved forstås etagebyggeri til beboelse. Beskrivelsen bør angive opgavens størrelse (entreprise-/kontraktsum + areal), fokusområde, beskrivelse af ansøgers egne ydelser, udførselsperiode (dato og år), bygherre samt opførelsessted. Referencerne skal være afsluttet inden for de seneste 5 år. Dog skal referencerne for leverancekontrakterne (delaftalerne 3 og 9) være afsluttet inden for de seneste 3 år.

Der må maksimalt afleveres 5 referencer pr. ansøger/konsortium. Vedlægges der mere end 5 referencer vil alene de første 5 angivne referencer bliver tillagt vægt ved vurderingen af prækvalifikationsansøgningen.

Oplysningerne afgives ved at udfylde ESPD del IV, afsnit C.

Baserer ansøger sig på andre juridiske enheders tekniske kapacitet sakl der:

1) Vedlægges en erklæring fra den anden juridiske enhed om, at denne stiller sine ressourcer til rådighed for ansøger i forbindelse med opgaven;

2) Vedlægges en særskilt ESPD udfyldt af denne anden juridiske enhed.

Det er et krav, at den eller de andre juridiske enheder, som ansøger baserer sig på, udfører den del af opgaven, som ansøger baserer sig på, såfremt kontrakten tildeles ansøgeren.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Arbejdsklausul:

Hvis arbejdsforhold af den i næværende kontrakt omhandlede art ikke er omfattet af kollektiv overenskomst, må løn- og arbejdsvilkårene ikke være mindre gunstige end de vilkår, der gælder inden for det fag eller den industri, i hvilket den pågældende entreprenør har sin virksomhed, i almindelighed bydes under tilsvarende forhold.

Kvalitetssikring:

Bekendtgørelse nr. 1179 af 4.10.2013 om kvalitet, OPP og totaløkonomi i offentligt byggeri, samt tilhørende vejledning nr. 9605 af 6.11.2013, "Vejledning til bekendtgørelse om kvalitet, OPP og totaløkonomi i offentligt byggeri" er gældende for projektet. Entreprenør og underentreprenør skal således afsætte tid til og deltage i granskning og kvalitetssikringsmøder.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 08/01/2019
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 2 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Ordregiver vil udelukke ansøgerer, der er omfattet af:

— De obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136,

— Den frivillige udelukkelsesgrund i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.

Såfremt en ansøger er omfattet af de obligatoriske eller frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135-136 samt 137, stk. 1, nr. 2, kan ansøger ved at fremlægge tilstrækkelig dokumentation for sin pålidelighed påvise, at denne alligevel ikke skal udelukkes, jf. betingelserne i udbudslovens § 138.

Ansøgerne skal i forbindelse med ansøgningen om prækvalifikation aflevere et udfyldt ESPD. Vedrørende udfyldelse af ESPD henvises til angivelserne i udbudsbrevet. For hjælp til udfyldelse af det elektroniske ESPD henvises desuden til relevant vejledning fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen https://bedreudbud.dk/files/media/documents/vejledninger/ESPD%20-%20Dokumentation_og_eCertis.pdf

Den vindende tilbudsgiver skal indlevere dokumentation for oplysningerne i ESPD'et. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at indhente dokumentation fra alle tilbudsgivere i tilbudsfasen.

Ansøger skal i ESPD’ets del II, afsnit A angive, hvilken eller hvilke delkontrakter, der ansøges om prækvalifikation på.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: www.naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 12.5.2010 om Klagenævnet for Udbud. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Klagefristen i foorhold til tildeling af kontrakt er 45 dage efter offentliggørelse af en tildelingsbekendtgørelse i EU-tidende. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Udbudsregler
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/12/2018

Send til en kollega

0.211