Fakta om udbudet
Udbyder
HOFOR A/S
Kontrol af svejsninger på stålrør (NDT)
HOFOR A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
10073022
Ørestads Boulevard 35
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Lise Dalsgaard Hansen
Telefon: +27 953817
E-mail: lidh@hofor.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Kontrol af svejsninger på stålrør (NDT)
Udbud af rammeaftale vedrørende kontrol af svejsninger på stålrør (NDT), som HOFOR har etableret i gader, gårde og kældre i Københavns Kommune.
Der er tale om et udbud med forhandling, hvorfor der først gennemføres en prækvalifikationsrunde. Det er kun virksomheder som bliver prækvalificeret som vil have mulighed for at afgive tilbud. HOFOR forbeholder sig ret til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
Hovedstaden
Den udbudte rammeaftale omfatter:
- Ikke-destruktiv kontrol af svejsninger på fjernvarmerør (NDT).
Følgende metoder (undersøgelser) skal kunne håndteres af Leverandøren:
- Visuel kontrol,
- Radiograf (røntgen og isotop),
- Vakuum,
- Ultralyd (både svejsekontrol og lagdelingsundersøgelse),
- Penetrant,
- Magnetprøvning,
- Endoskopi.
På årsbasis forventes udført ca. 15 000 svejsninger.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrol af svejsninger på stålrør (NDT)
Del VI: Supplerende oplysninger
HOFOR har desværre set sig nødsaget til at aflyse HOFORs udbud på kontrol af svejsninger på stålrør (NDT).Det skyldes, at vi desværre har begået en fejl i kravspecifikationen/tilbudslisten vedr. mængden af den udbuddet opgave, som vi har vurderet er en væsentlig fejl i udbudsmaterialet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagensindbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk