Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=229293&B=GREVE
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=229293&B=GREVE
Udbyder
Greve Kommune
Udbud af pleje af grønne områder og vintertjeneste på Greve Kommunes ejendomme
Greve Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
44023911
Rådhusholmen 10
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Johnny Stahl Hansen
Telefon: +45 43979504
E-mail: jsh@greve.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
Del II: Genstand
Udbud af pleje af grønne områder og vintertjeneste på Greve Kommunes ejendomme
Greve Kommune udbyder vedligeholdelse af grønne områder og vintertjeneste på udearealer ved kommunale ejendomme i Greve Kommune.
Greve Kommune
Greve Kommune udbyder vedligeholdelse af grønne områder og vintertjeneste på udearealer ved kommunale ejendomme i Greve Kommune.
Aftalen er ikke opdelt i delkontrakter af administrative og økonomiske hensyn.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et krav at tilbudsgiver har en positiv egenkapital i det seneste afsluttede årsregnskab.
Det er et krav at tilbudsgiver har en positiv egenkapital i det seneste afsluttede årsregnskab.
- Tilbudsgiver skal have udført mindst 3 lignende eller tilsvarende opgaver som den udbudte inden for de seneste 3 år fra tidspunktet for tilbudsfristens udløb. Med tilsvarende opgaver menes pleje af grønne områder og/eller vintertjeneste. Minimum én af disse referencer skal være en offentlig virksomhed. Der kan maksimalt afgives 5 referencer.
- Tilbudsgiver skal have udført mindst 3 lignende eller tilsvarende opgaver som den udbudte inden for de seneste 3 år fra tidspunktet for tilbudsfristens udløb. Med tilsvarende opgaver menes pleje af grønne områder og/eller vintertjeneste. Minimum én af disse referencer skal være en offentlig virksomhed. Der kan maksimalt afgives 5 referencer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk