23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 153-375841
Offentliggjort
09.08.2019
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
11.09.2019 Kl. 12:00

Addresse
https://permalink.mercell.com/98515685.aspx

Udbyder

Roskilde Universitet RUC

Vindere

Delaftale 6: VVS- og Blikkenslagerarbejder

(29.11.2019)
Wicotec Kirkebjerg A/S
Roskildevej 338
2630 Taastrup

(29.11.2019)
Charles Christensen A/S
Marielundvej 46D, st
2730 Herlev

(29.11.2019)
Cura VVS A/S
Bjerringbrovej 74
2610 Rødovre

(29.11.2019)
3T Byggeentreprise A/S
Guldalderen 15
2640 Hedehusene

(29.11.2019)
EL:CON A/S
Ryhavevej 50
8210 Århus V

(29.11.2019)
Malerfirmaet Hvidtfeldt & Hansen ApS
Trommesalen 7, 5
1614 København V

Delaftale 3: Jord- og betonarbejder

(29.11.2019)
Per Aarsleff A/S
Hasselager Allé 5
8260 Viby J

(29.11.2019)
Gundsø Entreprenør Forretning A/S
Langebjerg 8
4000 Roskilde

Delaftale 1: Elarbejde

(29.11.2019)
Høyrup & Clemmensen A/S
Bådehavnsgade 6
2450 København SV

Delaftale 5: Tømrerarbejder

(29.11.2019)
Enemærke & Petersen A/S
Ole Hansens Vej 1
4100 Ringsted

(29.11.2019)
CH BYG A/S
Bækgårdsvej 66
4140 Borup

Delaftale 4: Malerarbejder

(29.11.2019)
Malefirma Robert Rasmussen A/S
Mesterlodden 7
2820 Gentofte

Delaftale 2: Gulvbelægningsarbejder

(29.11.2019)
K.D. Gulve A/S
Himmelev Bygade 52
4000 Roskilde

(29.11.2019)
Pilegaard-Henriksen A/S
Cikorievej 4
5220 Odense SØ

(29.11.2019)
Finmann VVS/Entreprise ApS
Tigervej 15
4600 Køge

(29.11.2019)
SIF Gruppen A/S
2860 Søborg

(29.11.2019)
Tømmergården
Sneserevej 2
4720 Præstø

(29.11.2019)
PH Entreprenøren Aps
Vor Frue Hovedgade 66
4000 Roskilde

(29.11.2019)
Per's VVS ApS
Virkelyst 2
4420 Regstrup

(29.11.2019)
Tømrermester Mads Hyllehøj Aps
Helligkorsvej 30
4000 Roskilde

(29.11.2019)
CH BYG A/S
Bækgårdsvej 66
4140 Borup

(29.11.2019)
Viebke og West Malerfirma A/S
Valhøjs Alle 155
2610 Rødovre

(29.11.2019)
Ole Lunding El-installation ApS
Møllegårdsvej 16
4295 Stenlille

(29.11.2019)
Malerfirmaet 10-Kanten a/s
Industrivænget 12 B
3400 Hillerød

Håndværkerydelser - 2019


Roskilde Universitet RUC

Udbudsbekendtgørelse

Bygge- og anlægsarbejder

Legal Basis:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Roskilde Universitet RUC
29057559
Universitetsvej 1
Roskilde
4000
Danmark
Kontaktperson: Christian Kaic
Telefon: +45 46742064
E-mail: nexus-ck@ruc.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98515685.aspx

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/98515685.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/98515685.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Universitet
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Håndværkerydelser - 2019

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
45300000
II.1.3) Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

RUC ønsker at gennemføre et Begrænset udbud af håndværkerydelser.

RUC ønsker at indgå rammeaftaler for indkøb af håndværkerydelser på 6 delaftaler.

Tryk her https://permalink.mercell.com/98515685.aspx

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Elarbejder

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45310000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Elarbejder.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

I tilfælde af flere end 7 egnede ansøgere på en delaftale, vil RUC vurdere hvilke ansøgere, der har dokumenteret de mest relevante referencer vedrørende de ydelser, som Rammeaftalen omfatter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Gulvbelægningsarbejder

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45430000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Gulvbelægningsarbejder.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

I tilfælde af flere end 7 egnede ansøgere på en delaftale, vil RUC vurdere hvilke ansøgere, der har dokumenteret de mest relevante referencer vedrørende de ydelser, som Rammeaftalen omfatter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Jord- og betonarbejde

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45210000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Jord- og betonarbejde.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

I tilfælde af flere end 7 egnede ansøgere på en delaftale, vil RUC vurdere hvilke ansøgere, der har dokumenteret de mest relevante referencer vedrørende de ydelser, som Rammeaftalen omfatter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Malerarbejde

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45440000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Malerarbejde.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

I tilfælde af flere end 7 egnede ansøgere på en delaftale, vil RUC vurdere hvilke ansøgere, der har dokumenteret de mest relevante referencer vedrørende de ydelser, som Rammeaftalen omfatter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Tømrerarbejde

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45420000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Tømrerarbejde.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 12 måneder.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

I tilfælde af flere end 7 egnede ansøgere på en delaftale, vil RUC vurdere hvilke ansøgere, der har dokumenteret de mest relevante referencer vedrørende de ydelser, som Rammeaftalen omfatter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

VVS- og Blikkenslagerarbejde

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45400000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

VVS- og Blikkenslagerarbejde.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

I tilfælde af flere end 7 egnede ansøgere på en delaftale, vil RUC vurdere hvilke ansøgere, der har dokumenteret de mest relevante referencer vedrørende de ydelser, som Rammeaftalen omfatter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Ansøgere, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens § § 135, stk. 1 og 3, 136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, er udelukket fra at deltage i udbuddet. En ansøger, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundende § § 135, stk. 1 og 3, 136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

1) Den økonomiske aktørs samlede årsomsætning for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger;

2) For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger:

Egenkapital:

3) Soliditetskrav.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

- Ad 1: Det er et mindstekrav at ansøger har en samlet årlig omsætning i seneste regnskabsår på mindst 2 000 000 DKK,

- Ad 2: Det er et mindstekrav at ansøger har en positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 regnskabsår,

- Ad 3: Det er et mindstekrav at ansøger har en positiv soliditetsgrad på mindst 10% i hvert af de seneste 3 regnskabsår.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Referencer.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Ansøgernes referenceliste skal indeholde op til 5 sammenlignelige samarbejder (per delaftale), der har fundet sted i de seneste 3 år (regnet fra tilbudsfristen). På denne liste skal følgende anføres:

— En beskrivelse af opgaven og herunder opgavetilrettelæggelse (organisering af den konkrete opgave), kvalitetssikring og håndtering af sikkerhed,

— De udførte opgaver i forbindelse med aftalen,

— Aftalens værdi i DKK,

— Datoer for udførsel,

— Kundenavn, inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/09/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/08/2019

Send til en kollega

0.117