Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=259837&B=REGIONNORD
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=259837&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Udbud af malerarbejde
(02.04.2021)
Granly Tømrer og Snedkerforretning A/S
Håndværkervej 11
9690 Fjerritslev
Udbud af malerarbjede
(02.04.2021)
Malermester Peter Søndergaard
Fårtoftvej 113
7700 Thisted
Udbud af malerarbejde
(02.04.2021)
Malerfirmaet Bruno Pedersen A/S
Gudvej 154
9210 Aalborg
Udbud af malerarbejde
(02.04.2021)
Tømrerfirmaet Søren Bernhard ApS
Troensevej 8, 9220 Aalborg Ø
9220 Aalborg
Udbud af malerarbejde
(02.04.2021)
Malernes Aktieselskab
Gartnersvej 10
9200 Aalborg
Udbud af malerarbejde
(02.04.2021)
Malerfirmaet Henning Kristensen A/S
Pentervej 4
7700 Thisted
Udbud af malerarbejde
(02.04.2021)
Tømrerfirmaet Søren Bernhard ApS
Troensevej 8
9220 Aalborg
Udbud af malerarbejde
(02.04.2021)
G3 Malerfirma
Vestervang 18
9620 Aalestrup
Udbud af malerarbejde
(02.04.2021)
Malerfirmaet Bruno Pedersen A/S
Gudvejj 154
9210 Aalborg
Udbud af malerarbejde
(02.04.2021)
Malerfirmaet Carsten Sørensen
Håndværkervej 24B
9000 Aalborg
Opdateringer
Ordregiver opfordrer tilbudsgiver til at stille opklarende spørgsmål, såfremt tilbudsgiver er i tvivl om forståelsen af krav, kontraktvilkår eller udbudsmaterialet i øvrigt.
Såfremt tilbudsgiver finder, at der er væsentlige uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet, opfordres tilbudsgiver til hurtigst muligt at gøre ordregiver opmærksom herpå, og ordregiver vil i så fald overveje at ændre det pågældende forhold, såfremt det er muligt inden for de udbudsretlige rammer. Opfordringen omfatter også eventuelle uhensigtsmæssigt formulerede krav til ydelser eller kontrakten. Dette gælder navnlig uhensigtsmæssigheder, der er udtryk for fravigelse fra det sædvanlige på markedet.
Udkast til kontrakt, som er en del af udbudsmaterialet, vil være gældende for udførelsen af opgaven og vil regulere det efterfølgende kontraktforhold mellem ordregiver og den vindende tilbudsgiver. Tilbudsgiver opfordres derfor til at gennemlæse kontrakten nøje og til at stille spørgsmål, såfremt tilbudsgiver finder anledning hertil.
Spørgsmål sendes til ordregiver via spørgsmål og svar-modulet i CTM. Såfremt det undtagelsesvist måtte være nødvendigt at stille spørgsmål til ordregiver senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan disse stilles via beskedmodulet i CTM.
Spørgsmål, der er ordregiver i hænde inden den i tidsplanen anførte frist for spørgsmål til udbudsmaterialet, jf. pkt. 4, vil under alle omstændigheder blive besvaret. Spørgsmål, der modtages efter dette tidspunkt, vil blive besvaret, såfremt det er muligt at besvare dem senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan ikke forventes at ville blive besvaret.
Såfremt der måtte opstå behov for at offentliggøre supplerende oplysninger senere end 6 dage før udløbet af tilbudsfristen, vil tilbudsfristen blive forlænget.
Alle spørgsmål vil sammen med svarene på disse i overensstemmelse med fristerne i tidsplanen, jf. pkt. 4, blive offentliggjort i anonymiseret form via CTM. Dette vil så vidt muligt ske løbende. Herefter indgår spørgsmål og svar som en del af udbudsmaterialet. Tilbudsgiver opfordres således til at holde sig orienteret om dette udbud i CTM.
Ordregiver afholder et informationsmøde på det i tidsplanen anførte tidspunkt og sted, jf. pkt. 4. Her vil ordregiver give en præsentation af udbudsforretningen og udbudsmaterialet, og der vil være adgang til at stille spørgsmål.
Det bemærkes, at præsentationen vil fokusere på de formelle krav i udbudsforretningen. Brugergruppen deltager ikke på informationsmødet, hvorfor det som udgangspunkt ikke vil være muligt at give svar på specifikke spørgsmål til den udbudte ydelse.
Spørgsmålene vil, i det omfang det er muligt, blive besvaret på mødet. De spørgsmål, der kræver inddragelse af brugergruppen eller anden afklaring, vil blive besvaret efterfølgende og offentliggjort hurtigst muligt i anonymiseret form i CTM.
Materiale fra informationsmødet (indeholdende evt. spørgsmål og svar og andre generelt relevante informationer fra informationsmødet) vil i anonymiseret form blive offentliggjort hurtigst muligt i CTM.
Tilmelding til informationsmødet skal ske senest på det i tidsplanen angivne tidspunkt via beskedmodulet i CTM. Tilbudsgiver opfordres til alene at være repræsenteret ved maksimalt 2 personer i informationsmødet.
Ordregiver opfordrer tilbudsgiver til at stille opklarende spørgsmål, såfremt tilbudsgiver er i tvivl om forståelsen af krav, kontraktvilkår eller udbudsmaterialet i øvrigt.
Såfremt tilbudsgiver finder, at der er væsentlige uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet, opfordres tilbudsgiver til hurtigst muligt at gøre ordregiver opmærksom herpå, og ordregiver vil i så fald overveje at ændre det pågældende forhold, såfremt det er muligt inden for de udbudsretlige rammer. Opfordringen omfatter også eventuelle uhensigtsmæssigt formulerede krav til ydelser eller kontrakten. Dette gælder navnlig uhensigtsmæssigheder, der er udtryk for fravigelse fra det sædvanlige på markedet.
Udkast til kontrakt, som er en del af udbudsmaterialet, vil være gældende for udførelsen af opgaven og vil regulere det efterfølgende kontraktforhold mellem ordregiver og den vindende tilbudsgiver. Tilbudsgiver opfordres derfor til at gennemlæse kontrakten nøje og til at stille spørgsmål, såfremt tilbudsgiver finder anledning hertil.
Spørgsmål sendes til ordregiver via spørgsmål og svar-modulet i CTM. Såfremt det undtagelsesvist måtte være nødvendigt at stille spørgsmål til ordregiver senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan disse stilles via beskedmodulet i CTM.
Spørgsmål, der er ordregiver i hænde inden den i tidsplanen anførte frist for spørgsmål til udbudsmaterialet, jf. pkt. 4, vil under alle omstændigheder blive besvaret. Spørgsmål, der modtages efter dette tidspunkt, vil blive besvaret, såfremt det er muligt at besvare dem senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan ikke forventes at ville blive besvaret.
Såfremt der måtte opstå behov for at offentliggøre supplerende oplysninger senere end 6 dage før udløbet af tilbudsfristen, vil tilbudsfristen blive forlænget.
Alle spørgsmål vil sammen med svarene på disse i overensstemmelse med fristerne i tidsplanen, jf. pkt. 4, blive offentliggjort i anonymiseret form via CTM. Dette vil så vidt muligt ske løbende. Herefter indgår spørgsmål og svar som en del af udbudsmaterialet. Tilbudsgiver opfordres således til at holde sig orienteret om dette udbud i CTM.
Ordregiver afholder et informationsmøde på det i tidsplanen anførte tidspunkt og sted, jf. pkt. 4. Her vil ordregiver give en præsentation af udbudsforretningen og udbudsmaterialet, og der vil være adgang til at stille spørgsmål.
Det bemærkes, at præsentationen vil fokusere på de formelle krav i udbudsforretningen. Brugergruppen deltager ikke på informationsmødet, hvorfor det som udgangspunkt ikke vil være muligt at give svar på specifikke spørgsmål til den udbudte ydelse.
Spørgsmålene vil, i det omfang det er muligt, blive besvaret på mødet. De spørgsmål, der kræver inddragelse af brugergruppen eller anden afklaring, vil blive besvaret efterfølgende og offentliggjort hurtigst muligt i anonymiseret form i CTM.
Materiale fra informationsmødet (indeholdende evt. spørgsmål og svar og andre generelt relevante informationer fra informationsmødet) vil i anonymiseret form blive offentliggjort hurtigst muligt i CTM.
Tilmelding til informationsmødet skal ske senest på det i tidsplanen angivne tidspunkt via beskedmodulet i CTM. Tilbudsgiver opfordres til alene at være repræsenteret ved maksimalt 2 personer i informationsmødet.
Rammeaftale om indkøb af malerarbejde
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Mia Westerberg
E-mail: m.westerberg@rn.dk
Telefon: +45 21596317
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud af malerarbejde
Rammeaftale vedr. indkøb af malerarbejde.
Opdelt i 7 delkontrakter. Der forventes tildelt 3 leverandører pr. delkontrakt.
1) Frederikshavn;
2) Hjørring;
3) Brønderslev;
4) Aalborg, Rebild, Jammerbugt;
5) Thisted, Morsø;
6) Vesthimmerland;
7) Mariagerfjord.
Udbud af malerarbejde
Region Nordjylland
Rammeaftale vedr. indkøb af malerarbejde.
Opdelt i 7 delkontrakter. Der forventes tildelt 3 leverandører pr. delkontrakt.
1) Frederikshavn;
2) Hjørring;
3) Brønderslev;
4) Aalborg, Rebild, Jammerbugt;
5) Thisted, Morsø;
6) Vesthimmerland;
7) Mariagerfjord.
Region Nordjylland
Rammeaftale vedr. indkøb af malerarbejde.
Opdelt i 7 delkontrakter. Der forventes tildelt 3 leverandører pr. delkontrakt.
1) Frederikshavn;
2) Hjørring;
3) Brønderslev;
4) Aalborg, Rebild, Jammerbugt;
5) Thisted, Morsø;
6) Vesthimmerland;
7) Mariagerfjord.
Region Nordjylland
Rammeaftale vedr. indkøb af malerarbejde.
Opdelt i 7 delkontrakter. Der forventes tildelt 3 leverandører pr. delkontrakt.
1) Frederikshavn;
2) Hjørring;
3) Brønderslev;
4) Aalborg, Rebild, Jammerbugt;
5) Thisted, Morsø;
6) Vesthimmerland;
7) Mariagerfjord.
Region Nordjylland
Rammeaftale vedr. indkøb af malerarbejde.
Opdelt i 7 delkontrakter. Der forventes tildelt 3 leverandører pr. delkontrakt.
1) Frederikshavn;
2) Hjørring;
3) Brønderslev;
4) Aalborg, Rebild, Jammerbugt;
5) Thisted, Morsø;
6) Vesthimmerland;
7) Mariagerfjord.
Region Nordjylland
Rammeaftale vedr. indkøb af malerarbejde.
Opdelt i 7 delkontrakter. Der forventes tildelt 3 leverandører pr. delkontrakt.
1) Frederikshavn;
2) Hjørring;
3) Brønderslev;
4) Aalborg, Rebild, Jammerbugt;
5) Thisted, Morsø;
6) Vesthimmerland;
7) Mariagerfjord.
Region Nordjylland
Rammeaftale vedr. indkøb af malerarbejde.
Opdelt i 7 delkontrakter. Der forventes tildelt 3 leverandører pr. delkontrakt.
1) Frederikshavn;
2) Hjørring;
3) Brønderslev;
4) Aalborg, Rebild, Jammerbugt;
5) Thisted, Morsø;
6) Vesthimmerland;
7) Mariagerfjord.
Region Nordjylland
Rammeaftale vedr. indkøb af malerarbejde.
Opdelt i 7 delkontrakter. Der forventes tildelt 3 leverandører pr. delkontrakt.
1) Frederikshavn;
2) Hjørring;
3) Brønderslev;
4) Aalborg, Rebild, Jammerbugt;
5) Thisted, Morsø;
6) Vesthimmerland;
7) Mariagerfjord.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136 finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2.
Det bemærkes, at en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, således alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100 000 DKK eller derover.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at få sit tilbud taget i betragtning:
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 3 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år udregnet fra datoen for tilbudsfristen. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af referencer på drifts- og vedligeholdelsesopgaver på sygehusområdet eller bygninger med tilsvarende kompleksitet indenfor det ansøgte fagområde.
Referenceliste over drifts- og vedligeholdelsesopgaver indenfor sygehusområdet eller bygninger med tilsvarende kompleksitet indenfor hvert fagområde, der afgives tilbud på. Hver referenceliste skal indeholde 3 referencer. Hovedparten af arbejdet på den enkelte reference skal være udført indenfor de seneste 3 år. For hver reference beskrives det udførte arbejde, arbejdets samlede omfang i beløb og hvor stor del heraf der er udført indenfor de seneste 3 år, navn på kunden med angivelse af kontaktperson og telefonnummer. Ordregiver forbeholder sig ret til at foretage stikprøvekontrol af reference hos de angivne kontaktpersoner. Hver reference må maksimalt fylde ½ A4 side. Oplysningerne angives i ESPD, del IV, pkt. C1b). Skulle mod forventning ikke være plads til en ½ A4 sides beskrivelse af en reference i ESPD dokumentet kan bilag til ESPD dokumentet anvendes.
Ovenstående minimumskrav skal være opfyldt på tidspunktet for afgivelse af tilbud og på tidspunktet for tildeling af rammeaftalen. Der stilles derimod ikke krav om, at ovenstående minimumskrav skal vedblive at være opfyldt i hele kontraktperioden.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver opfordrer tilbudsgiver til at stille opklarende spørgsmål, såfremt tilbudsgiver er i tvivl om forståelsen af krav, kontraktvilkår eller udbudsmaterialet i øvrigt.
Såfremt tilbudsgiver finder, at der er væsentlige uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet, opfordres tilbudsgiver til hurtigst muligt at gøre ordregiver opmærksom herpå, og ordregiver vil i så fald overveje at ændre det pågældende forhold, såfremt det er muligt inden for de udbudsretlige rammer. Opfordringen omfatter også eventuelle uhensigtsmæssigt formulerede krav til ydelser eller kontrakten. Dette gælder navnlig uhensigtsmæssigheder, der er udtryk for fravigelse fra det sædvanlige på markedet.
Udkast til kontrakt, som er en del af udbudsmaterialet, vil være gældende for udførelsen af opgaven og vil regulere det efterfølgende kontraktforhold mellem ordregiver og den vindende tilbudsgiver. Tilbudsgiver opfordres derfor til at gennemlæse kontrakten nøje og til at stille spørgsmål, såfremt tilbudsgiver finder anledning hertil.
Spørgsmål sendes til ordregiver via spørgsmål og svar-modulet i CTM. Såfremt det undtagelsesvist måtte være nødvendigt at stille spørgsmål til ordregiver senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan disse stilles via beskedmodulet i CTM.
Spørgsmål, der er ordregiver i hænde inden den i tidsplanen anførte frist for spørgsmål til udbudsmaterialet, jf. pkt. 4, vil under alle omstændigheder blive besvaret. Spørgsmål, der modtages efter dette tidspunkt, vil blive besvaret, såfremt det er muligt at besvare dem senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan ikke forventes at ville blive besvaret.
Såfremt der måtte opstå behov for at offentliggøre supplerende oplysninger senere end 6 dage før udløbet af tilbudsfristen, vil tilbudsfristen blive forlænget.
Alle spørgsmål vil sammen med svarene på disse i overensstemmelse med fristerne i tidsplanen, jf. pkt. 4, blive offentliggjort i anonymiseret form via CTM. Dette vil så vidt muligt ske løbende. Herefter indgår spørgsmål og svar som en del af udbudsmaterialet. Tilbudsgiver opfordres således til at holde sig orienteret om dette udbud i CTM.
Ordregiver afholder et informationsmøde på det i tidsplanen anførte tidspunkt og sted, jf. pkt. 4. Her vil ordregiver give en præsentation af udbudsforretningen og udbudsmaterialet, og der vil være adgang til at stille spørgsmål.
Det bemærkes, at præsentationen vil fokusere på de formelle krav i udbudsforretningen. Brugergruppen deltager ikke på informationsmødet, hvorfor det som udgangspunkt ikke vil være muligt at give svar på specifikke spørgsmål til den udbudte ydelse.
Spørgsmålene vil, i det omfang det er muligt, blive besvaret på mødet. De spørgsmål, der kræver inddragelse af brugergruppen eller anden afklaring, vil blive besvaret efterfølgende og offentliggjort hurtigst muligt i anonymiseret form i CTM.
Materiale fra informationsmødet (indeholdende evt. spørgsmål og svar og andre generelt relevante informationer fra informationsmødet) vil i anonymiseret form blive offentliggjort hurtigst muligt i CTM.
Tilmelding til informationsmødet skal ske senest på det i tidsplanen angivne tidspunkt via beskedmodulet i CTM. Tilbudsgiver opfordres til alene at være repræsenteret ved maksimalt 2 personer i informationsmødet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4
Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk