23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Duravit fortsætter fremgangen

Større internationalisering, vellykket lancering af nye produkter og investeringer i moderne produktionsteknologi gav fornyet fremgang for Duravit i 2012.

Med en omsætning på 378 mio. euro i 2012 er der tale om en fremgang på 7 procent i forhold

til året før for Duravit-koncernen. Dermed fortsætter CEO Frank Richter de flotte økonomiske resultater i sit første år i spidsen for den internationale producent af designbadeværelser.

- Vores succes på markedet afspejles i vores gode økonomiske udgangspunkt, og det giver os de bedste rammer for at etablere koncernen på nye nationale og internationale markeder i fremtiden, lyder det

fra Frank Richter.

- Vi vil fortsætte med at styrke vores brand ved et stadigt fokus på originalt design, innovativ teknologi og høj kvalitet, tilføjer han.

Nyt om navne
Nye produkter hitter i Danmark

Også i Danmark har Duravit haft en stabil udvikling.

- Kunderne har taget rigtig godt imod flere af de nye Philippe Starck designede produkter, som vi har bragt til markedet i løbet af 2012. Det drejer sig om såvel bidettoilettet SensoWash, badekar, væghængte toiletter samt nye varianter af køkkenvaske, fortæller administrerende direktør i Danmark, Jesper Langberg.

- Desuden kan vi mærke, at efterspørgslen efter kvalitet og design i projekter og større renoveringsopgaver er øget, fortsætter han.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156|instance-web01