23948sdkhjf

Pressemeddelelse fra AB Inventech A/S

I en pressemeddelelse beretter AB Inventech A/S om det samarbejde virksomheden har haft med S. Thorball ApS, hvor de i fællesskab har løst problemet med tunge løft på byggepladsen.

En stor montageopgave for HB-Trapper & Stål på DR-byen frembragte i efteråret 2004 en løsning på de mange tunge løft i byggeindustrien.

Samarbejdet mellem AB Inventech der fremstiller specialmaskiner og S.Thorball der er eksperter i sugeaggregater fører nu til et leveringssamarbejde for en multi-maskine der markedsføres under navnet ”AB MULTI-LIFT”.

AB MULTI-LIFTEN kan anvendes i et bredt spekter af monteringsopgaver på byggepladsen. Lige fra montering af gips-plader, vindues-partier, gasbeton-elementer og glasværn m.v.

Med det brede knowhow tilbyder S. Thorball en løsning på de utallige monteringsopgaver hvor multi-maskinen med forskelligt anhugningsgrej kan løse opgaverne i byggeriet hvor tunge løft er et voksende problem.

I et nært samarbejde med kunden, vil AB Inventech og S. Thorball tilbyde en løsning på kundens opgave. En løsning hvor multi-maskinen udstyres med det korrekt anhugningsgrej for opgaven og den samlede maskinenhed leveres dokumenteret og CE-mærket til kundens specifikke opgaver. Årlige service-eftersyn og godkendelser klares i henhold til lovgivningen af S. Thorball ApS.

Multi-maskinen er bygget på basis af el-drevet redskabsbærer med motordrevet fremkørsel og bak. Maskinens store frihøjde og trækkraft gør den meget mobil og enhver kørsel på byggepladsen klares uden problemer. maskinen er 780 mm. bred og 2000 mm. høj og kan derved passere selv de mindste døråbninger.

AB MULTI-LIFTENMulti-maskinen leveres med motordrevet hæve/sænkefunktion med en kapacitet på 325 kg. og med en vandring på 1000 mm. Maskinen leveres ligeledes med udskyder-arm der har motordrevet vandring på 300 mm. Denne funktion gør det nemt, at klare monteringsopgaverne meget præcist.

Maskinen er CE-mærket på baggrund af mange års erfaring og udførlig risikovurdering. AB MULTI-LIFT er derfor det bedst dokumenterede produkt på markedet for denne type
opgaver.

Pris for AB MULTI-LIFT er kr. 96.400,- ex. moms. Dertil kommer egnet anhugningsgrej for den specifikke opgave.

AB Inventech vil fremover udvikle konceptet, så multi-maskinen f.eks. også kan løse de tunge løft i f.eks. mure-brancen.

Forhandler oplyses hos AB Inventech på 9715 5022.

Kommenter artiklen
Job i fokus