23948sdkhjf

Microsoft-profil skal hente flere kunder i byggeriet

EG vil være den foretrukne digitale partner for bygge- og ejendomsbranchen, og det skal ny ansættelse medvirke til

Softwarevirksomheden EG har hentet ny profil til at styrke sin position i bygge- og ejendomsbranchen. 

Dorthe Marie Kjær Kristiansen, der tidligere har haft ledende marketingroller hos blandt andre Microsoft og senest Signicat, tiltræder som ny VP og Head of Marketing i EG’s Construction & Property-division.

Hos Signicat har hun haft fokus på digital leadgenerering, datadrevet marketing og tæt samspil mellem marketing, salg og produktudvikling. 

Nu skal hun være med til at bringe EG tættere på branchens aktører.

– Branchen står overfor store forandringer med skærpede krav til bæredygtighed, dokumentation og effektivitet. Vi skal nå endnu flere virksomheder via vores digitale kanaler, så vi kan hjælpe dem med at navigere i kravene – og bruge digitale værktøjer til at gøre deres forretning stærkere og hverdagen lettere, siger Dorthe Marie Kjær Kristiansen i en pressemeddelelse.

Ifølge Michael Moyell Juul, EVP i EG Construction & Property, er ansættelsen et vigtigt strategisk skridt i arbejdet med at udbrede EG’s softwareløsninger til hele værdikæden – fra håndværkere til store entreprenører.

– Med Dorthe Marie styrker vi vores markedsføring til hele bygge- og ejendomsbranchen. Hun bringer en stærk kunde- og værdidrevet tilgang kombineret med innovative digitale marketingmetoder. Det giver os mulighed for at nå flere potentielle kunder – fra håndværkere til store entreprenører – og hjælpe dem med software, der både accelererer deres forretning og gør arbejdet mere enkelt, siger han.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.047