En AI-chatrobot skal fremover hjælpe kunder med spørgsmål på Bygmas hjemmeside.
Det digitale værktøj skal tage sig af de hurtige spørgsmål, så de ansatte kan bruge tiden på de mere komplekse henvendelser.
- Chatbotten kan svare på mange af de gængse spørgsmål. Det vil sige, at vores øvrige kundeservice får mere tid til at tage de mere...
Robot laver kundeservice hos Bygma: - På ingen måde en spareøvelse
Bygma Gruppen tilføjer AI-løsning til deres kundeservice, for at de ansatte kan tage sig af de besværlige spørgsmål

Bygma Gruppen har allerede gjort brug af en AI-chatbot til at supplere deres kundeservice i et par måneder, oplyser marketingdirektør Lasse Weien Svendsen. Foto: Bygma
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement