23948sdkhjf

Pressemeddelelse: Leica Geosystems A/S får ny forhandler

A & O Johansen, som er en af Danmarks førende leverandører til entreprenørbranchen, har fået eneforhandling af Leica Geosystems lasere til bygge- og anlægsbranchen på det danske marked. Aftalen er indgået mellem...
"Vi har i mange år forhandlet Leica Geosystems instrumenter på det danske marked og har allerede et indgående kendskab til Leicas instrumenter til bygge- og anlægsbranchen – især deres digitale nivellér, Sprinter, som er den eneste i den lave ende af prisskalaen", siger Henrik Kronow, som er produktchef hos PTS.

Han fortsætter: "Vi ved, at navnet Leica er lig med produkter i topkvalitet og er derfor aldrig bange for at anbefale dem til vores kunder. Vi ser frem til at præsentere Leicas rotorlasere med fald, Rugby 300 og 400 for vores kunder.

Det er nye produkter hos os, og vi forventer os meget af dem. Det er nemlig p.t. markedets eneste rotorlasere med fald, der har nogle ekstra og meget brugervenlige funktioner, der helt sikkert vil blive meget populære. Jeg fortæller gerne mere om disse funktioner, men det vil blive meget teknisk at kommer ind på her", fortæller Henrik Kronow.

Bent Laursen, som er forhandlerkonsulent hos Leica Geosystems A/S og manden bag aftalen med A & O Johansen, ser det også klart som en fordel for Leica at være repræsenteret på bygge- og anlægsmarkedet af et firma som A & O / PTS Johansen. "A & O / PTS Johansen er jo anerkendt for deres store know-how og en forhandleraftale med dem, ser vi som en blåstempling af vores instrumenter", siger Bent Laursen.

Kilde: Leica Geosystems A/S

Kommenter artiklen