23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Building Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Uklare aftaler fører til flere klager

Det stigende antal klager over el-installatørers arbejde skyldes uklare aftaler mellem installatør og kunde, lyder det fra Forbrugerrådet Tænk.

Det skriver dr.dk.

Flere forbrugere klagede sidste år over el-installatører. Men samtidig fik flere af de indklagede installatører medhold ved Ankenævnet for Tekniske Installationer.

Læs mere: Flere klager over el-installatørerne

Årsagen til det stigende antal klager skyldes ifølge Forbrugerrådet Tænk, at håndværkerne og deres kunder for sjældent har en tilstrækkeligt klar aftale.

- Det er helt afgørende, at man laver en skriftlig aftale omkring levering, tid, pris, konsekvenser og så videre, siger vicedirektør Vagn Jelsøe i Forbrugerrådet Tænk til dr.dk.

Han udtrykker også en formodning om, at mange forbrugere er utilfredse, men ikke klager over arbejdet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062