23948sdkhjf

Schneider Electric ændrer sin strategi for sikringsløsninger

Virksomheden vil sælge sin Integrerede sikringsløsninger gennem grossister.
Ændringen skal skabe øget omsætning i et voksende marked og gøre produkter mere tilgængelige for installatører og fagfolk i markedet. Det skriver Schneider Electric

Fremtiden ser lys ud for det danske marked inden for integrerede sikringsløsninger som adgangskontrol (ADK) og tyverialarmering (AIA). Derfor kopierer Schneider Electric nu sin succesrige strategi for brandalarmering, så salg af adgangskontrol og tyverialarmer i fremtiden også vil gå gennem virksomhedens stærke partnerskab med de danske grossister.

- Vi har i forvejen et godt samarbejde med grossisterne inden for vores ESMI-brandløsninger, og det vil vi nu udnytte til at få skabt øget opmærksomhed og større markedspenetrering for produkter og løsninger inden for adgangskontrol samt tyverialarmering. Forventningen er, at vi med den nye kanalstrategi kan ramme endnu bredere i det danske marked med vores kendte ESMI-løsninger inden for AIA, ADK og ABA. Som vi ser det, kan vi med vores integrerede løsninger lukke et hul i det danske marked, forklarer David Neville, der er produktchef for brand- og sikring i Schneider Electric Danmark.

Det tættere samarbejde med grossisterne bliver fulgt op af en lang række produktlanceringer i løbet af de kommende år.

- Markedet for sikringsløsninger vokser, og vi kan se, at interessen for intelligente løsninger, hvor man samler alle sine sikringssystemer på en overskuelig platform er i vækst. Det er hér, vi tror, at potentialet vil vokse over de næste par år. Vi er med den nye strategi klædt på, så vi kan supportere installationsleddet med attraktive løsninger, siger David Neville.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094