23948sdkhjf

Bad & Energi bliver til Cascade

Med et navneskifte den 1. september vil Cascade markere sig i forbrugernes bevidsthed som det naturlige valg, når drømmen om et nyt badeværelse skal forvandles til virkelighed.
Danskerne investerer i nye badeværelser som aldrig før. Vi river de småblomstrede beige fliser ned, brækker det grånistrede gulv op og kyler de brune vaske og toiletter ud.

Badeværelset er de senere år blevet in som hjemmets oase, hvor vi forkæler os selv. Det er her, vi nyder en stille stund i spabadet og en hurtig massage under jetbruseren i moderne, stilrene omgivelser.

Satser på forbrugerne
Den udvikling betyder, at Bad & Energi nu ændrer navn til Cascade og fremover vil rette sig mere mod forbrugerne.
Det tidligere Bad & Energi var inspirationscentre, hvor forbrugerne handlede via vvs-installatøren. Hos Cascade kan de gå ind ad døren og lade sig inspirere, få rådgivning - og handle.

- Vi vil være kendt som forhandler af badeværelser hos de bevidste forbrugere, der går op i trends, og som kan og vil betale for den service, vi yder, siger kædechef Mette Haulund.

Cascade forhandler produkter i den dyrere ende af skalaen. Det er kendte mærker som Ifö, Grohe, Villeroy & Boch, Hansgrohe, Royal Scandinavian, Dansani, Duravit, og Vola, der leverer design i høj kvalitet skabt af navne som f.eks. Philippe Starck, Arne Jacobsen og Jette Joob.

Tiden er kostbar
Renovering eller udskiftning af det gamle badeværelse er en stor investering i både tid og penge.

Derfor satser Cascade på at hjælpe forbrugerne igennem forløbet fra den første spæde ide, til det nye badeværelse er klar til brug.

Cascade udarbejder en 3D-tegning af rummet, rådgiver om valg af produkter, hyrer vvs-installatøren og følger processen til håndværkerne er færdige - og kunden tilfreds.

- Folks tid er kostbar i dag. De har ikke råd til at begå fejl. Derfor vælger mange at søge professionel hjælp, så de slipper for selv at skulle indhente tilbud, koordinere håndværkere og måske endda rykke producenten i Italien for den bestilte håndklæderadiator. Så den lidt dyrere pris for produkterne er hurtigt tjent ind, siger Mette Haulund.

Alt til husets oase
Cascade har allerede butikker i 11 danske byer, men der er flere på vej i København, Odense og Århus.

- Vi tænker helt ned i mindste detalje, så vores kunder kun behøver besøge et sted og dermed sparer tid, når de vil forkæle sig selv - og badeværelset, siger Mette Haulund.

Cascade ejes af stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müller, der har en årlig omsætning på knap 7 mia. kroner.

Kilde: Lemwigh-Müller A/S

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078