Det er noget nemmere at købe et gulv, end at lægge det. Ræsonnementet er indlysende og har derfor fået den danske gulvproducent Junckers A/S til at indlede et nyt initiativ, der skal gøre det nemmere for forbrugerne at få deres nyindkøbte gulve lagt ordentligt. Derfor er Junckers A/S midt i en hvervekampagne, hvor man med 'kontaktannoncer' forsøger at tiltrække tømrere og gulvlæggere over hele landet. De bliver uddannet og certificeret i gulvlægning af Junckers gulve.
Gulvlæggerne bliver dermed synlige over for forbrugerne, der får nemmere ved at få lagt deres gulv ordentligt og desuden får hele 20 års garanti på selve gulvet.
Hvervekampagnen hedder Junckers for Life og startede i januar. Den har ifølge Junckers allerede være en succes.
- Der har været stor interesse for kampagnen, og vi har fået langt over 100 henvendelser. Når vi har fundet vores nye samarbejdspartnere, begynder vi et uddannelsesforløb, der færdiggøres i foråret. Derefter linker vi til dem direkte på vores hjemmeside, så det bliver nemt for vores kunder at finde en gulvlægger, der kan lægge deres Junckers-gulv, siger marketingchef Kim Maretti.
tøtte