23948sdkhjf

BYGGERI 2008 – den bedste nogensinde

BYGGERI 2008, der blev afholdt 26. til 29. februar i Fredericia Messecenter, var i år præget af flere imponerende stande og seriøse besøgende end nogensinde før.
Overalt på standene var der kælet for detaljerne. Ingen tvivl om, at udstillerne i år havde investeret store summer på at få det hele til at se godt ud og gøre sig synlige over for de i alt 29.001 besøgende. - Den bedste byggeri-messe nogensinde, var der bred enighed om blandt udstillerne.

BYGGERI 2008, der netop rundede de 29.000 besøgende på fire dage, udmærkede sig i år på flere forskellige punkter. Det var der generel enighed om blandt de cirka 300 udstillere.

Det vækker naturligvis glæde hos TUNs adm. direktør Palle Thomsen:
- Der er ingen tvivl om, at udstillerne var meget tilfredse med udbyttet af messen i år. Det faglige niveau og den seriøse interesse har været helt i top, og det er afgørende for, om det har været investeringen værd.

Fadølsanlæg skiftet ud med caffé latte maskiner
Noget, som mange hæftede sig ved i år, var, at fadølsanlæggene var skiftet ud med caffé latte maskiner og kildevand.

Søren Nør, salgschef hos Swedoor, fortæller:
- For første gang har vi i år valgt ikke at have et fadølsanlæg på vores stand. I stedet byder vi på kaffe og vand. Dette siger meget om den udvikling, der er sket. Kunderne er blevet mere seriøse og ved præcist, hvad de skal have ud af deres besøg på messen.

En messe for beslutningstagere
En anden tydelig tendens var, at langt flere arkitekter og rådgivere mødte op på messen i år.

Det var Michael Augustinussen fra Johan Olsen A/S, som en af mange udstillere, glad for:
- I år har vi haft cirka 200 arkitekter på vores stand. Tidligere har de ikke prioriteret denne messe, men nu ser det ud til, at den er ved at vinde accept, som et seriøst forum, der ikke kun er relevant for de udførende, men også for øvrige beslutningstagere i byggeriet, som de projekterende. For mig er det ikke afgørende, hvor mange, men hvem, der besøger messen. Vi er utroligt godt tilfredse med udbyttet af vores deltagelse på BYGGERI 2008, der for mig at se, er langt den bedste byggeri-messe, der nogen sinde har været afholdt.

Ikke for Hr. og Fru Jensen
Projektkonsulent, Søren Michelsen, fra Xella er enig i, at BYGGERI-messen i Fredericia er en enestående mulighed for at profilere sig over for en meget vigtig målgruppe:

- Messen her er den suverænt bedste messe i Skandinavien til at vise produkter frem. Det er nemlig ikke Hr. og Fru. Jensens messe, der primært kommer for at få en hyggelig oplevelse med på vejen. På den måde sikrer messen os, det vi er kommet for – nemlig målrettet eksponering.

Alle pengene værd
Hos ISOVER glædede man sig også over muligheden for at komme tæt på så mange vigtige beslutningstagere i løbet af få dage.

- Denne messe er unik, fordi den tiltrækker rigtig, rigtig mange besøgende. Det har fx betydet, at vi har fået en række forespørgsler om at få lov til at se vores KOMFORT-hus løsninger til ’åbent hus-arrangementer’, og så er messen jo alle pengene værd, smiler Salgs- og Marketingsdirektør, Jan Riis Nielsen.

Kilde: Trælasthandlerunionen (TUN)

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094