23948sdkhjf

Unidrain finder marketingchef i turistbranchen

Birgitte Arendsdorf Olsen tiltræder hos afløbsproducenten i Farum.
Som marketingchef for Wonderful Copenhagen har Birgitte Arendsdorf Olsen i de sidste fire år haft ansvaret for at markedsføre København ude i den store verden. Nu skal hendes internationale erfaring bruges til at markedsføre Farum-virksomheden Unidrains designløsninger til afløbssystemer.

7. april 2016 tiltræder Birgitte Arendsdorf Olsen som marketingchef hos Unidrain, der har opfundet det verdenskendte linjeafløb. Birgitte Arendsdorf Olsen er uddannet cand.ling.merc. fra CBS og kommer fra en stilling som marketingchef hos Wonderful Copenhagen. Hendes internationale erfaring kommer nu det danske designfirma til gode.

- Birgitte har et stort kendskab til high-end livstilssegmentet og et internationalt udsyn. Hun er meget strategisk tænkende. Vi har i de seneste år oplevet en stor vækst og er overbeviste om, at vi med Birgitte ved marketingroret vil fortsætte den positive udvikling, siger adm. direktør i Unidrain Peter Secher.

Efter en del år hos Wonderful Copenhagen glæder Birgitte Arendsdorf Olsen sig til at bevæge sig over i en mere kommerciel verden, hvor kunden er i centrum.

- Kunden er altafgørende, når det handler om at forstå markedet og skabe vækst. Det er derfor alfa og omega at skabe gode og autentiske kundeoplevelser for at lykkes i et konkurrencepræget marked. Min første prioritet bliver kunde- og markedsindsigt, som kan danne baggrund for udvikling af segmenterede brand stories og relevant content til distribution gennem de rette kanaler til Unidrains B2B- og B2C-målgrupper. Unidrain er en ung virksomhed, hvor pionérånden stadig lever i bedste velgående. Der er højt til loftet og plads til nye idéer. Det kribler i mig for at komme i gang, siger Birgitte Arendsdorf Olsen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094