23948sdkhjf

Sortimentsændringer hos Skydda Danmark

Skydda Danmark indsnævrer produktporteføljen og øger fokus på færre udvalgte brands
”Skydda Danmark er klar til at foretage en sortimentsændring or at tydeliggøre produktporteføljen mod markedet og blive endnu skarpere inden for de udvalgte brands, som vi har valgt at satse på”, oplyser direktør Poul Fredlund.

”I 2011 etablerede Skydda sig på det danske marked med visionen om at have et totalsortiment inden for personlige værnemidler. På grund af højere krav og forventninger er tiden inde til at træffe et
strategisk valg. Vores valg bygger på, at vi vil øge fokus på et antal udvalgte varemærker, eller brands. Det gør vi ved at indsnævre vor produktportefølje”, forklarer Poul Fredlund.

De brands, som Skydda vil fokusere på i Danmark fra og med 1 juli er:

Guide, Cresto, Zekler, L.Brador, Sundströms, Ansell, Microgard, Arbesko, Båstads, Scott, Uvex, Adapt,
Deb og Cederroths.

Ændringerne træder i kraft fra den 1. juli
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.072