STARK fejrer fødselsdag i en hel uge
Det er 12 år siden STARK så dagens lys. Det markeres med en lang række aktiviteter i uge 33
Byggemarkedskæden lægger ikke skjul på, at der bag successen ligger en stålsat vilje til at tænke håndværkerens behov ind i alle led i værdikæden og på den måde optimere håndværkerens udbytte af samarbejdet.
STARK opstod i august 2004 som samlende brand for 75 lokale danske trælaster. STARK er i løbet af de seneste 12 år vokset til Danmarks førende leverandør til byggeriets professionelle og omfatter i dag 90 byggemarkeder fordelt over hele landet samt i Grønland og på Færøerne.
12 års fødselsdagen bliver fejret fra uge 33 og frem med bl.a. konkurrencer, tilbud og festlige indslag i samtlige byggemarkeder landet over.
Bl.a. sætter STARK en trailer fyldt med værktøjer og materialer til en samlet værdi af 40.000 kr. på højkant. Håndværkerne kan også deltage i lodtrækningen om en uge med en Mercedes-Benz C-klasse, der leveres til vinderen af regerende DTC-mester Casper Elgaard.
Høje krav til alle led i værdikæden
”Vi har fra starten satset målrettet på at opbygge stærke relationer til håndværkerne. Det er primært lykkedes via fokus på professionel vejledning i forretningerne og udvikling af vores services med det mål at lette håndværkerens arbejdsdag og gøre hans tidsforbrug så profitabelt for ham som muligt”, forklarer salgsdirektør Britta Stenholt.
”Håndværkeren agerer i en virkelighed, som især efter krisen præges af behov for effektivisering, reduktion af omkostningerne og fokus på kvalitet. Når man ønsker at være hans foretrukne samarbejdspartner i store såvel som små projekter, stiller det derfor høje krav til alle led i værdikæden om at være tilgængelig og altid klar til at levere den rette løsning til den rigtige pris”, understreger Britta Stenholt.